علیرضا سامری به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سپیدان معرفی شد.
کد خبر: ۱۱۱۴۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹ 09 July 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: در مراسمی با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس و با حکم استاندار فارس علیرضا سامری به عنوان سرپرست فرمانداری سپیدان معرفی و از خدمات چهارده ماهه محمد رضایی فرماندار پیشین این شهرستان قدردانی شد.
علیرضا سامری دارای مدرک کارشناسی ارشد است و در سال ۸۴ با عنوان کارشناس سیاسی امنیتی در وزارت کشور در استان خراسان جنوبی کار خود را آغاز کرده است.
سامری بخشداری، بازرس استانداری در هیئت‌های بازرسی در انتخابات و معاون مدیر کل اجتماعی سازمان‌های مردم نهاد را در کارنامه خدمتی خود دارد.
محمد رضایی مدت ۱۴ ماه در سپیدان در سمت فرماندار خدمت کرده و با حکم استاندار به عنوان سرپرست دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس منصوب شد.
قزل سفلی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس در این مراسم به فرمان امیر مومنان حضرت علی (ع) به فرمانداران و مالک اشتر به عنوان گنجینه آداب حکومت داری شیعی در اسلام اشاره کرد و گفت: این احکام پر از پند‌ها و اندرزهاست که به مدیران کمک خواهد کرد.
وی اثر حضور مدیران را نسبت به عدد حضور آن‌ها مهم‌تر دانست و گفت: شهید رجایی ۳۲ روز بیشتر خدمت نکرد، ولی اثرش در تاریخ مانده است.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس اضافه کرد: مدیران باید این موضوع را حتما در جمع بندی‌های ذهنی و کاری و مدیریتیشان مد نظر داشته باشند و به آن توجه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار