گروه توسن حامی ویژه نخستین همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال نخستین همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال ۲۵ و ۲۶ تیرماه در محل مرکز همایش‌های برج میلاد با حمایت ویژه گروه شرکت‌های توسن برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۴۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴ 11 July 2023

حضور گروه توسن در نخستین همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال

به گزارش «تابناک تهران»، گروه توسن حامی ویژه نخستین همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال نخستین همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال ۲۵ و ۲۶ تیرماه در محل مرکز همایش‌های برج میلاد با حمایت ویژه گروه شرکت‌های توسن برگزار می‌شود. نخستین همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال (IDEAS) طی روزهای ۲۵ و ۲۶ تیرماه به منظور شناخت چالش‌ها، راهکارها و نیازهای کسب‌وکارها در بازارهای جدید در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود. این رویداد که با حمایت ویژه گروه شرکت‌های توسن و همکاری دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه برپا می‌شود، محلی برای گفت‌وگو و طرح نظرات سیاستگذاران و تصمیم‌سازان نهادهای حاکمیتی، صاحبان بنگاه‌های بزرگ اقتصادی، اساتید دانشگاه، بنیان‌گذاران پلتفرم‌ها و استارتاپ‌های دیجیتالی و مدیران و توسعه‌دهندگان شرکت‌های فناوری خواهد بود.

هدف اصلی این رویداد، ایجاد فضای هم‌اندیشی، تبادل نظر و اندیشه و شناسایی فرصت‌های پیش‌رو میان بازیگران سنتی و بزرگ، تازه‌واردهای دیجیتال، شرکت‌های فن‌آور، رگولاتور و محققان است که به واسطه ورود به عصر دیجیتال و اقتصاد نوپدید دیجیتال کشور شکل گرفته است.

از مهمترین محورهای این رویداد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

-صنعت مالی، پیشران فرصت‌آفرینی
-پلتفرم‌های دیجیتال در ایران
-جامعه و شهروند دیجیتال
-راهکارهای دیجیتال در پاسخ به چالش‌های ملی
-فرصت‌‌‌آفرینی برای بازیگران سنتی
-روندهای تحول‌آفرین مبتنی بر فناوری

گفتنی است گروه توسن با شرکت‌های زیرمجموعه به عنوان حامی اصلی این رویداد، با رویکرد بانکداری پلتفرمی و محصولات و راهکارهای دیجیتالی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری حضوری چشم‌گیر خواهد داشت.

 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار