تابناک هرمزگان- سرپرست نوسازی مدارس استان هرمزگان از در دست احداث بودن هزار کلاس درس جدید در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۴۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳ 11 July 2023

به گزارش تابناک هرمزگان// مهدی باوقار زعیمی ظهر امروز از در حال احداث بودن همزمان بیش از 1000 کلاس درس در استان هرمزگان در تابستان امسال خبر داد.

وی با اشاره به اینکه استان هرمزگان از مناطق گرم و مرطوب ایران است و هوای نوار ساحلی در تابستان‌ها بسیار گرم و مرطوب است و گاهی نیز دمای آن از 40 درجه سانتیگراد تجاوز می‌کند، افزود: این اقدام بزرگ نوسازی مدارس استان هرمزگان در خصوص احداث همزمان بیش از 1000 کلاس درس در این شرایط آب و هوایی نشان از همت و اراده جهادی مهندسان توانمند و نیروهای خدوم این اداره کل در خدمت به فرزندان این مرز و بوم دارد.

سرپرست نوسازی مدارس استان هرمزگان ادامه داد: در حال حاضر 263 پروژه مدرسه‌سازی در قالب یک هزار و 48کلاس درس با زیربنای 140 هزار و 167 متر مربع در استان هرمزگان در حال اجرا است.

به گفته باوقار با بهره‌برداری از این فضاهای آموزشی تعداد 26 هزار و 200 دانش‌آموز از مدارس ایمن و استاندارد در سطح استان برخوردار خواهند شد.

وی تصریح کرد: برای اتمام این پروژه‌ها به یک هزار و 222 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

سرپرست نوسازی مدارس استان هرمزگان تاکید کرد: شهرستان‌های بندرعباس با 296 کلاس درس، قشم با 138 کلاس درس و میناب با 129 کلاس درس بیشترین کلاس‌های درس در حال احداث را دارا هستند.

باوقار همچنین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص قدردانی از جامعه تعلیم و تربیت، عنوان کرد: سپاس از جامعه معلمان و دست‌اندرکاران این حوزه که در واقع سربازان گمنام نظام تعلیم و تربیت هستند مهم و ضروری است.

سرپرست نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 300 فضای آموزشی با 2000 کلاس درس غیراستاندارد در استان وجود دارد و همچنین هرمزگان به 300 فضای آموزشی دیگر با همین تعداد کلاس درس نیز نیاز دارد.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار