مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: پیشرفت بانوان در جمهوری اسلامی ایران سرآمد است.
کد خبر: ۱۱۱۴۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷ 12 July 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، یوسف احمدی عصر امروز در اجتماع بزرگ «مدافعان حریم خانواده» که در تقاطع نوبهار برگزار شد اظهار کرد: ٢١ تیرماه ١٣١۴ واقعه حجاب برداشتن از سر بانوان و به شهادت رسیدن هموطنان ما در مسجد گوهرشاد حرم مطهر امام رضا (ع) رخ داد.

وی افزود: ایستادگی آن جماعت امروز نام نیک از آن‌ها به یادگار گذاشته و امثال رضاخان حتی دارای یک آرامگاه نیستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه عده‌ای حجاب را متعلق به نظام جمهوری اسلامی قلمداد می‌کنند، گفت: در تمام ادیان موضوع حجاب مطرح است.

وی گفت: عقیده برخی مبنی بر اینکه بی حجابی در قبال اختلاس و سایر مشکلات ناچیز است، ناصحیح و به نوعی مغالطه است، جامعه را ما تشکیل می‌دهیم و اشتباهمان به مملکت، پیشرفت و آینده آن ضربه می‌زند.

این مسئول تشریح کرد: پیشرفت غربی‌ها بر اساس استدلال غلط برخی ناشی از بی‌حجابی است در حالی که علم محوری و نظم دلیل واقعی پیشرفت آن‌ها است.

وی تاکید کرد: بر اساس آمار از سال ٩٧، ۶٠٠ هزار نوزاد نامشروع در آمریکا از مادران ١٢ تا ١٧ ساله متولد شده و برای تربیت آن‌ها به پرورشگاه‌ها متوسل شدند، در هر ١۴ دقیقه به یک زن آمریکایی خیانت شده و هر چهار دقیقه فرزندی که در آمریکا به دنیا آمده مشروع نیست.

احمدی به آماری در ایران اسلامی طی همین بازه زمانی اشاره کرد و گفت: ٣٣ درصد هیئت علمی دانشگاه‌ها در همین بازه زمانی در ایران بانوان بودند، بعد از انقلاب ٩ هزار و ۵٠٠ مولف زن داریم، ٩۵ درصد زایمان‌ها پس از انقلاب توسط زنان است.

وی عنوان کرد: بعد از انقلاب ٢ هزار و ٣٩٠ زن عضو هیئت مدیره دانش بنیان بودند، ١۶ هزار و ١١١باشگاه ورزشی برای زنان فعالیت می‌کنند، سه هزار و ٣٠٠ مدال توسط زنان اخذ شده و ٧٠ زن رئیس هیئت ورزشی هستند و در عرصه فناوری و اطلاعات میزان مشارکت زنان به ٣١ درصد رسیده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار