کد خبر: ۱۱۱۴۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۸ 13 July 2023

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی دانشگاه مازندران، دکتر محمدهادی زاهدی مدیرکل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، طی نامه‌ای از دکتر حشمت‌اله علی‌نژاد به جهت اتصال دانشگاه به پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی تشکر و قدردانی کرد.

در متن نامه چنین آمده است:


جناب آقای دکتر حشمت‌اله علی نژاد

ریاست محترم دانشگاه مازندران

با سلام و احترام

بدین‌وسیله مراتب تقدیر و سپاس خود را از تدابیر ارزنده جناب‌عالی و اقدامات متعهدانه سایر معاونت‌ها و ادارات آن دانشگاه و به ویژه حوزه فناوری اطلاعات در انجام تکالیف قانونی و اتصال به پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی اعلام می‌دارم.

امید است با ایجاد پنجره واحد خدمات دستگاهی و اتصال تمامی سامانه‌های دانشگاه به آن، گام‌های موثری در ارایه خدمات مطلوب به ذی‌نفعان و تحقق دولت الکترونیک، یک‌پارچه، شفاف و نیل به سمت آموزش عالی هوشمند برداریم.

از درگاه حضرت احدیت برای جناب‌عالی و همکاران محترم و یاوران علمی در دانشگاه مازندران، صحت، عافیت و دوام توفیقات مسالت می‌نمایم.


دکتر محمد هادی زاهدی

مدیرکل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری


یادآور می‌شود: دکتر خلیل گرگانی فیروزجاه مدیر فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی دانشگاه مازندران ضمن تشکر از حمایت‌های معاونت فناوری اطلاعات وزارت عتف، تلاش همکاران فناوری اطلاعات دانشگاه و حوزه‌های آموزشی و اداری از اتصال سامانه‌های پرکاربر دانشگاه از جمله سامانه آموزشی گلستان و مکاتبات اداری به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، از اتصال دیگر سامانه‌های دانشگاهی به این درگاه در آینده نزدیک خبر داد 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار