در آستانه سفر رئیس جمهور :
در آستانه سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به استان، قاسم احمدی لاشکی، معاون حقوقی و امور مجلس به عنوان نماینده تام الاختیار وزارت آموزش و پرورش وارد استان کهگیلویه وبویراحمد شد.
کد خبر: ۱۱۱۵۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶ 15 July 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، در آستانه سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویر احمد، قاسم احمدی لاشکی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش به عنوان نماینده تام الاختیار این وزارت، جهت بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات آموزش و پرورش این استان، وارد یاسوج شد و در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید بهشتی آبشار یاسوج مورد استقبال رسمی حسنعلی عزتخواه، مدیرکل آموزش و پرورش استان و اعضای شورای معاونین قرار گرفت.

قاسم احمدی لاشکی، در اولین روز سفر کاری خود به شهرستان‌های کهگیلویه و گچساران سفر می‌کند و از نزدیک مسایل آموزش و پرورش را بررسی خواهد کرد.

وی در میز خدمت ارتباطات مردمی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸ روز یکشنبه مورخ بیست و پنجم تیر ماه، پذیرای مراجعات مردمی بوده و سپس در نشست مشترک اعضای شورای معاونین، مدیران و روسای شهرستان ها، نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد شرکت خواهد کرد.
گفتنی است: در این سفر آقایان نعیمی معاون اداره کل بازرسی، عابدی مدیرکل شورا‌ها، رحیمی و مهاجری نژاد از مشاوران معاونت حقوقی و مجلس وزیر آموزش و پرورش وی را همراهی می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار