متوسط دمای مازندران تا هفته آینده
کد خبر: ۱۱۱۵۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶ 18 July 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اداره هواشناسی مازندران با اشاره به تداوم جریانات خنک و مرطوب شمالی و استمرار هوای خنک در طی امروز، پیش بینی کرد که از فردا تا اواسط هفته آینده هوای مازندران به‌تدریج گرم شود. 

وضعیت جوی مازندران تا هفته آینده+ جدول  

بر اساس هواشناسی مازندران پیش بینی کرد که با استقرار جریانات خنک شمالی در طی امروز سه شنبه، آسمان این استان ابری تا نیمه و با رگبار پراکنده باران و در ارتفاعات مه آلود بودن و در برخی مناطق نیز با وزش باد همراه خواهد بود.

طبق پیش بینی هواشناسی، از فردا چهارشنبه با کاهش ناپایداری ها، شرایط جوی در مناطق مرکزی و شرقی مازندران نیمه ابری کاهش با افزایش ابر و در مناطق غربی نیز با شکل گیری ناپایداری های همرفتی موقتی، رگبار پراکنده باران در ارتفاعات دور از انتظار نیست.

آسمان مازندران از روز پنجشنبه تا اواسط هفته آینده صاف تا نیمه ابری و با افزایش تدریجی دما نیز همراه خواهد بود و طبق جدول پیش بینی پنج روزه هواشناسی، دمای هوا در مناطق مرکزی و شرقی از ۳۰ تا ۳۱ درجه سانتی گراد بالای صفر در طی امروز، با چند درجه افزایش در روز جمعه بین ۳۳ تا ۳۴ درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان خواهد بود.

متوسط دمای هوا در مناطق غرب مازندران نیز از ۲۴ تا ۲۶ درجه سانتی گراد بالای صفر در روز سه شنبه، با چند درجه افزایش در روز جمعه به ۲۹ تا ۳۱ سانتی گراد بالای صفر افزایش خواهد یافت. در ارتفاعات و مناطق کوهستانی نیز میانگین دمای هوا از ۱۷ تا ۲۱ درجه سانتی گراد بالای صفر در طی امروز با چند درجه افزایش در روز جمعه بین ۲۶ تا ۳۰ درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان خواهد بود. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار