دیدار جانشین فرماندهی کل انتظامی کشور با نماینده ولی فقیه در استان
در پی حادثه درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر و شهادت دو تن از پرسنل نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ، جانشین فرماندهی کل نیروی انتظامی کشور که برای دیدار باخانواده این دو شهید و شرکت در مراسم تشییع به استان سفر کرده است با نماینده ولی فقیه دیدار کرد .
کد خبر: ۱۱۱۶۱۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۳ 22 July 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، آیت الله سید نصیر حسینی در دیدار جانشین فرماندهی کل انتظامی کشور گفت: آرامش مردم، حفاظت، حراست و ایجاد امنیت در جامعه نتیجه تلاش‌ها و ایثارگری‌های نیرو‌های خدوم انتظامی است.
وی با اشاره به شرارت‌ها و اقدامات اوباش و اراذل، ادامه داد: مقابله مقتدرانه نیروی انتظامی و تامین امنیت مردم خصوصا در بحث اغتشاشات و جنگ ترکیبی دشمن قابل تقدیر است.
نماینده ولی فقیه افزود: عملکرد نیروی انتظامی در کهگیلویه و بویراحمد بسیار خوب بوده و ما در این استان چندان مشکلی نداریم و امنیت بسیار خوبی برقرار است و در برخی حوادث پیش آمده هم با اقتدار عمل کرده اند.
آیت الله حسینی با شهادت روز گذشته دو تن از نیروهای انتظامی استان در درگیری با قاچاقچیان گفت: مسئولین و مردم استان قدردان فداکاری‌های نیروی انتظامی هستند و در مراسم تشییع پیکر این دو شهید اخیر فراجا خواهید دید که چه حضور باشکوهی خواهند داشت.
حسینی ادامه داد: مقابله با سوداگران مرگ و قاچاقچیان از افتخارات نیروی انتظامی است چرا که مواد مخدر بسیاری از سرمایه‌های یک کشور و خانواده‌ها را به نابودی و تباهی می‌کشاند و باید با اقتدار با آن برخورد کرد.
نماینده ولی فقیه در استان به موضوع حجاب هم اشاره کرد و گفت: بی حیایی و بی حجابی از ابزار‌های این روز‌های دشمن برای تاثیرگذاری و منحرف کردن جامعه است که باید نسبت به این توطئه دشمن اقدام مناسب و موثر انجام شود.
آیت الله حسینی افزود: این واقعا ناراحت کننده است که خانم‌ها برای پیدا کردن لباس مناسب باید ساعت‌ها بازار را جستجو کنند تا شاید چنین لباسی را آن هم با قیمت بالا پیدا کنند، اما در مقابل می‌بینیم که لباس‌های بی حجابی به وفور و با قیمت مناسب در کل بازار پیدا می‌شود.
وی با تاکید بر لزوم مقابله با برخی اقدامات که با فرهنگ ایرانی و اسلامی سازگاری ندارد ، ادامه داد: چرا باید طراحان لباس اینگونه نسبت به طراحی‌های خود بی مسئولیت باشند و توجهی به فرهنگ ایرانی و اسلامی نداشته باشند؟
آیت الله حسینی با اشاره به برخی کمبود‌های تجهیزاتی استان در حوزه‌های زمینی خصوصا هوایی و بالگرد ، گفت : خداوند پرسنل خدوم نیروی انتظامی که وسط میدان از امنیت نظام و انقلاب دفاع می‌کند را حفظ کند.
نماینده ولی فقیه در استان در پایان اظهار داشت : شرایط ما الان به گونه‌ای است که نیازمند کار در تراز جهانی هستیم و باید بدانیم که کار ما در شرایط سخت است و شما به عنوان نیروی انتظامی امین مردم هستید و وظیفه بسیار سنگینی بر دوش شما است که انشاالله مثل همیشه سربلند خواهید بود.

جانشین فرماندهی کل نیروی انتظامی کشور هم هدف از حضور خود در استان را عرض تسلیت به خانواده دو شهید راه مبارزه با مواد مخدر و همچنین تسلیت به مردم و مسئولین کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد و افزود: علاوه بر عملکرد موفق نیروی انتظامی ، به دلیل فرهنگ بالای مردم این استان، مدیریت خوبی از بیرون نیروی انتظامی در مقابله با اینگونه اقدامات شرارت و اراذل و اوباش وجود دارد و ما دغدغه امنیتی در این استان نداریم.
سردار قاسم رضایی ادامه داد: تعداد بالای شهدای این استان در جنگ تحمیلی نشان می‌دهد که این استان از فرهنگ غنی و سلحشوری برخوردار است که با وجود چنین فضایی، نیروی انتظامی چندان مشکلی برای تامین امنیت ندارد.
سردار رضایی گفت: در برخی استان‌ها شاید ضرورت پیدا کند که برای مدیریت و بررسی میدانی برخی شرایط، در طول سال بار‌ها به آن استان سفر کنیم، اما عملکرد سردار مصطفایی و مجموعه نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به گونه‌ای است که در طول سال فقط برای برخی سرکشی‌های معمول به این استان سفر می‌کنیم و اکنون هم برای عرض تسلیت به خانواده این دو شهید عزیز و مردم و مسئولین با فرهنگ به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده ایم.
وی ادامه داد: برای ما شنیدن خبر شهادت همکارانمان بسیار سخت است، اما همه باید بدانند که دغدغه ما دغدغه مردم است و در مقابله با اشرار، اراذل، اوباش، قاچاقچیان و اخیرا هم در بحث مقابله با جنگ ترکیبی دشمن با اقتدار عمل خواهیم کرد.
سردار رضایی گفت: الحمدالله در این استان چندان درگیر جنگ ترکیبی دشمن نیستیم و در مورد حجاب هم باید گفت که بی حجابی هم حرام شرعی است و هم از لحاظ قانونی مغایر با قوانین است لذا ما در این زمینه هم ورودی هدفمند با اجرای دقیق قانون را در دستور کار داریم و اغتقاد کامل داریم که مقابله با بی حجابی رعایت حقوق شهروندی است.
وی ادامه داد: مواد مخدر، حمل سلاح، شرارت و اینگونه اقدامات ناامن کننده جامعه خط قرمز ما است و در بحث قاچاق مواد مخدر که از مسیر‌های مواصلاتی این استان صورت می‌گیرد با اقتدار کامل مقابله می‌کنیم و این دو شهید گواهی است بر اقدامات مقتدرانه نیروی انتظامی.
سردار رضایی گفت: اگر سابقه این قاچاقچی به هلاکت رسیده را بررسی کنیم می‌بینیم سوابق متعدد شرارت دارد و تحت تعقیب هم بوده است که ما در مقابله با اینگونه افراد با قدرت تمام اقدام کرده ایم و خواهیم کرد.
جانشین فرماندهی کل نیروی انتظامی کشور در پایان اظهار داشت: ما در مقابله با این گونه شرارت‌ها کاملا با قدرت عمل می‌کنیم، اما موضوعات مهم‌تر پیشگیری از وقوع بسیاری از اینگونه حوادث با اقدامات مناسب و به موقع اطلاعاتی است که در پی این اقدامات اطلاعاتی و پیشگیرانه که معمولا به اطلاع عموم هم رسانده نمی‌شود جلوی بسیاری از حوادث و اقدامات امنیتی گرفته می‌شود.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد هم در این دیدار ضمن تسلیت ایام محرم و همچنین شهادت دو نفر از پرسنل نیروی انتظامی استان، گفت: کهگیلویه و بویراحمد در بسیاری از شاخص‌های امنیتی جز استان‌های موفق کشور است و خوشبختانه ما در زمینه تامین امنیت مشکلی نداریم.
سردار مصطفایی افزود: بخش زیادی از موفقیت ما نتیجه همراهی و همکاری مردم و مسئولین استان خصوصا نماینده ولی فقیه در استان است که باعث دلگرمی و تلاش‌های موفق همکاران در تامین امنیت و مقابله با شرارت‌ها و قاچاقچیان می‌شود.
وی ضمن تقدیر از همراهی و همکاری نماینده ولی فقیه در استان گفت: آیت الله حسینی روز گذشته و پس از وقوع حادثه منجر به شهادت این دو نیروی خدوم انتظامی، جز اولین کسانی بود که با ما تماس گرفت و ضمن تسکین و دلداری به ما روحیه داد که از وی تشکر می‌کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار