مدیر گروه جهادی و خیریه شهید محمد رضا شفیعی از اجرای پویش «عکس و علم» در بوستان شهید زین‌الدین خبرداد و گفت: در این پویش از عموم مردم به صورت انفرادی و خانوادگی با نمادهای ارزشی عکس یادگاری گرفته و به آنان هدیه داده می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۶۱۳۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۱ 22 July 2023

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام احمد قادری در گفت‌وگویی اظهار کرد: همزمان با آغاز ماه محرم الحرام، پویش مردمی «عکس و علم» در بازه‌ی زمانیِ دهه نخست مُحرم، در محوطه‌ بوستان طبقاتی شهید زین الدین  واقع در شهرک شهید زین الدین قم، آغاز شده است.

وی گفت: در این پویش مردمی، عکاسان آماده‌اند تا از مخاطبان مراجعه کنندگان، با نمادهای ارزشی شامل عفاف و حجاب، مُحرم و عزاداری، امام حسین(ع)، شهدای جبهه مقاومت و ... به صورت فردی و خانوادگی، عکس یادگاری بگیرند و این عکس پس از چاپ، به عنوان هدیه به آنان تقدیم خواهد شد.

قادری استفاده از قالب‌های مختلف و به‌روز را در انتقال مفاهیم و معارف اهل بیت(ع) ضروری برشمرد و گفت: خدا را شکر که امروز به برکت انقلاب اسلامی و خون پاک شهیدان، نسل جدید ما و جوانان ما، تشنه‌ معارف اسلامی هستند و این، وظیفه‌ ما را سنگین‌تر می‌کند که چگونه در قالب‌های مختلف هنری و فرهنگی، نیاز دینیِ آحاد جامعه‌ خودمان را تامین کنیم.

وی همچنین از برپاییِ میز پذیرایی و ایستگاه صلواتی با پخش نوای مداحی در کنار این اقدام فرهنگی هنری خبرداد و گفت: در دهه نخست محرم امسال، بچه‌ها به همراه خانواده خود می‌توانند به بوستان شهید زین الدین مراجعه کنند و با نمادهای یاد شده عکس یادگاری بگیرند.

گفتنی است پویش مردمی "عکس و علم" به همّت گروه جهادی و خیریه شهید محمد رضا شفیعی و با مشارکت تیپ ۸۳ امام جعفر صادق(ع)، حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی، کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم، پایگاه مقاومت بسیج برادران و خواهران شهید زین الدین، عصرها دو ساعت قبل از غروب، در محوطه بوستان شهید زین الدین قم دنبال خواهد شد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار