رئیس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : طی هفته گذشته یک‌هزار و ۶۱۲ مأموریت توسط تکنسین‌های اورژانس استان انجام شد.
کد خبر: ۱۱۱۶۲۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳ 22 July 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان مسعود قلعه‌سفیدی، رئیس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام آمار عملکرد اورژانس طی هفته گذشته، گفت : تکنسین‌های اورژانس استان هفته‌ای شلوغ و پرحادثه‌ای را سپری کردند.

وی تصریح کرد: از تاریخ ۲۴ تا ۳۱ تیرماه یک‌هزار و ۶۱۲ مأموریت انجام داده که آمار کل مصدومان ترافیکی منتقل شده اورژانس ۱۱۵ شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، ۳۷۶ نفر بوده است.

رییس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مأموریت‌های غیرترافیکی این مدت را یک‌هزار و ۲۳۶ مورد، عنوان کرد و گفت: طی هفته گذشته توسط اورژانس استان ۹۰۶ بیمار و مصدوم به مراکز درمانی انتقال و ۴۷۴ نفر هم در محل درمان شدند.

وی در طول مدت مذکور یک مورد ماموریت توسط بالگرد اورژانس هوایی استان انجام و تعداد ۲ بیمار و مصدوم توسط این بالگرد به مراکز درمانی منتقل شده است.

قلعه‌سفیدی اضافه کرد: در طول هفته گذشته ۸ هزار و ۳۲۱ بار تلفن‌های اورژانس ۱۱۵ استان به صدا درآمده که از این تعداد یک هزار و ۱۱۵ تماس تنها با هدف ایجاد مزاحمت برای اورژانس ۱۱۵ بوده است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار