مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران خواستار شد:
مسئول بسیج رسانه استان مازندران سوزندان قرآن‌مجید را قیام ضدقرآنی غرب دانست که باید در برابر آن قیام رسانه‌ای شکل گیرد.
کد خبر: ۱۱۱۶۲۹۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷ 22 July 2023

به گزارش تابناک مازندران، عبدالمهدی حق‌شناس، سوزندان قرآن‌مجید را قیام ضدقرآنی غرب دانست که باید در برابر آن قیام رسانه‌ای شکل گیرد.

 

ضرورت قیام قرآنی رسانه‌ها در برابر قیام ضدقرآنی غرب  

وی سوزاندن قرآن‌ مجید را نشانه مسخ انسانیت در دنیای مدرن غرب دانست و اظهار کرد: هیچ انسان واقعی و آزاده‌ای را نمی‌توان یافت که در برابر این مسخ شدگی آشکار از استانداردهای عادی زندگی انسانی سکوت کند و فریادش به آسمان بلند نشود‌.

حق شناس با بیان اینکه، در چنین دنیایی که اجازه هتک حرمت به مقدس‌ترین کتاب الهی می‌دهند چگونه می‌توان سکوت اختیار کرد؛ تصریح کرد: سوزندان قرآن مرز آشکار حق و باطل است و هر رسانه‌ای که در برابر این جنایت سکوت کند قطعا شریک جرم و جنایت عاملین آن است.

حق‌شناس سوزندان قرآن و حمایت یک دولت لیبرال را نشانه حقانیت اسلام و قرآن دانست و اظهار کرد: یقیناً جهان اسلام در برابر این هتک حرمت سکوت نکرده و با تمام عوامل آن برخورد خواهد کرد؛ قطعا دولت تروریست‌پرور سوئد متهم ردیف اول این جنایت است.

مسئول بسیج رسانه مازندران در پایان خواستار قیام رسانه‌ای در برابر قیام کفار علیه قرآن شد و گفت: وجدان‌های به خواب رفته و اذهان خاموش برخی خواص با مطالبه‌گری رسانه‌ای از این جنایت بزرگ، بیدار و روشن می‌شود لذا می‌طلبد اصحاب رسانه در این زمینه دست به یک قیام رسانه‌ای برای برهم زدن آرامش کفار داخلی و خارجی زنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار