رئیس کل دادگستری خوزستان با اشاره اهمیت اجرای کامل فرآیندهای سند تحول قضایی در استان و بهره‌مندی از سامانه‌های هوشمند و الکترونیک، گفت: باید برنامه‌ریزی مدونی انجام شود تا از تمامی ظرفیت‌های ادارات و نهادها برای صیانت از حقوق مردم و بیت‌المال و ارتقای امنیت استان خوزستان بهره‌مند شد.
کد خبر: ۱۱۱۶۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۷ 26 July 2023

دکتر علی دهقانی در نشست شورای برنامه‌ریزی استان، اظهار کرد: یکی از نمودهای استفاده از ظرفیت‌های فناوری نوین در بحث ابلاغ الکترونیکی اوراق قضایی، دادرسی‌های الکترونیکی و خدمات قضایی است که علاوه بر تسهیل در رسیدگی‌ها، رضایتمندی ارباب رجوع را نیز به دنبال دارد.

به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی فرهنگ‌سازی سازمانی، مشارکت‌افزایی و تقویت احساس مسئولیت و همچنین تقویت بسترهای خدمت‌رسانی الکترونیک برای اجرای سند تحول و تعالی را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: کشف استعدادها و بهره‌مندی از آن، بهره‌گیری از افکار و اندیشه‌های جدید، زمینه‌سازی برای بهره‌گیری از ایده‌های نوآورانه و خلاق، از برنامه‌های امسال در استانخوزستان است.

رئیس شورای قضائی استان خوزستان با اشاره به اینکه نظارت بر حفظ و احیای حقوق عامه و صیانت از حقوق بیت‌المال از مهم‌ترین اهداف دستگاه قضائی است، گفت: باید برنامه‌ریزی مدونی انجام شود تا از تمامی ظرفیت‌های ادارات و نهادها برای صیانت از حقوق مردم و بیت‌المال و ارتقای امنیت استان خوزستان بهره‌مند شد.

دهقانی افزود: برای تحقق این اهداف باید تعهد و مسئولیت‌پذیری مسئولان نسبت به انجام وظایف قانونی و ارائه خدمت به مردم در حوزه‌های مختلف ارتقا یابد.

منبع/ایسنا

برچسب ها: دادگستری ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار