استاندار ضمن تشریح بخشی از دستاوردهای سفر اول و دوم رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد از ۲ اتفاق مهم و خوب ملی برای استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۷۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰ 29 July 2023

استاندار کهگیلویه وبویر از اختصاص ۱۳ هزار میلیارد و ۳۰۷ میلیون تومان در دور دوم سفر فقط به حوزه زیرساخت استان خبر داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سیدعلی احمدزاده این خبر را در شورای برنامه ریزی و توسعه استان مطرح کرد و گفت: این میزان اعتبار در بخش‌های راه، آب، گاز و دیگر پروژه‌های زیربنایی در سفر دور دو رئیس جمهور به کهگیلویه وبویراحمد اختصاص داده شده است.
وی اظهار کرد: این میزان اعتبارات تنها در بخش عمرانی و زیرساخت‌ها منظور شده است و به غیر از اعتبارات در حوزه اقتصادی استان می‌باشد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: در دور اول سفر رئیس جمهور این اعتبارات نزدیک به هفت هزار میلیارد تومان بود که سرجمع اعتبارات دور اول و دوم سفر در بخش زیرساخت استان افزون بر ۲۰ هزار میلیارد تومان می‌باشد.

خبر احمدزاده از ۲ اتفاق مهم و خوب ملی برای استان

احمدزاده از ۲ اتفاق مهم و خوب ملی برای استان خبر داد و تصریح کرد: با پیگیری ها، تاکیدات و تلاش‌های به عمل آمده، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه وبویراحمد به عنوان عضو شورای بودجه ریزی کشور اعلام شد.
استاندار گفت: اتفاق دوم برای استان اینکه رشد پایه بودجه سنواتی کهگیلویه وبویراحمد به صورت قانون در آمد.
احمدزاده با بیان اینکه، چهارمین استان برتر تخصیص و جذب اعتبارات سفر در میان استان‌های کشور شدیم، اظهار داشت: اعتبارات سفر ۲ ساله است و حدود ۹ هزار میلیارد تومان آن باید با تلاش جهادی دستگاه‌های اجرایی استان امسال جذب شود.
استاندار به ارائه ۲۴۰ هزار فقره نامه مردمی در سفر دور دوم رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: ۷۰۰ نیرو از دستگاه‌های اجرایی استان به صورت ۲ شیفت در حال دسته بندی و ثبت نامه هستند.
وی یادآور شد: در دور اول سفر تعداد نامه‌های مردمی ۸۰ هزار فقره بود و در این دور سه برار شده است.
احمدزاده اعلام کرد: در سال جاری نزدیک به ۹ هزار میلیارد تومان اعتبار از محل‌ها و ردیف‌های مختلف ملی و از وزارتخانه‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی استان وارد استان شده است.
استاندار تاکید کرد: مدیران جهادی پای کار باشند و در تلاش و پیگیر باشند تا اعتبارات بیشتری از منابع مختلف ملی وارد استان کنند.
استاندار به رشد حجمی و گسترده اعتبارات دهیاری‌ها و اختیارات آن‌ها اشاره کرد و گفت: دهیاران به لحاظ منابع اعتبارای مورد توجه ویژه قرار می‌گیرند و باید با برنامه و تلاشی جدی پای کار بیایند.
وی با بیان اینکه، فرمانداران و بخشداران نظارت‌ها را بیشتر کنند و عملیاتی‌تر پای کار باشند تصریح کرد: با این نگاه ویژه به حوزه دهیاری‌های استان، در بخش‌های زیرساخت روستا‌ها تحولی خوبی ایجاد خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار