سخنگوی شورای اسلامی شهر یاسوج شهردار شدن کیوان آشنا را تکذیب کرد.
کد خبر: ۱۱۱۷۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱ 30 July 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، بهنام عباس نژاد در گفتگو با خبرنگار فارس در یاسوج در خصوص انتخاب شهردار یاسوج اظهار کرد: امروز در برخی رسانه‌ها از شهردار شدن کیوان آشنا خبر‌هایی شنیدیم که آن را قویا تکذیب می‌کنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: هیچ جلسه‌ای برای رای گیری برای انتخاب شهردار یاسوج برگزار نشده و هیچ مصوبه‌ای نداشته‌ایم.

وی با اظهار تعجب از چنین اقدامی از سوی رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: جلسه‌ای در شورای اسلامی به همین منظور برگزار نشده و هیچ کدام از ما خبری از این موضوع نداریم.

عباس‌نژاد افزود: علی رغم مکاتباتی که با مراجع ذی صلاح از جمله معاون عمرانی استاندار و فرماندار و مدیرکل امور شهری برای برگزاری جلسه تصمیم گیری در خصوص انتخاب شهردار جدید یاسوج انجام داده‌ایم و یکی از این مکاتبات با رئیس شورا بوده، اما تاکنون رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج هیچ جلسه‌ای برای این کار تشکیل نداده است.

وی گفت: هیچ رای گیری در ساختمان شورای اسلامی شهر انجام نگرفته و هیچ مصوبه‌ای برای تعیین شهردار نداشته‌ایم.

این مسوول افزود؛ بنابراین هرگونه مصوبه‌ای که در خارج از ساختمان شورای اسلامی شهر بوده فاقد ارزش است.

وی گفت: آقای آشنا به مصوبه‌ای اکتفا کرده که هیچ رای گیری برای آن انجام نشده و در ساختمان شورا نبوده بنابراین هرگز به چنین مصوبه‌ای نمی‌توان اکتفا کرد چرا که ما برای انتخاب شهردار اصولاً رای نداده‌ایم.

سخنگوی شورای شهر یاسوج گفت: ۵ نفر از اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج هم مخالف شهردار شدن این شخص هستند بنابراین این خبر هیچگونه پایه و اساسی نداشته و از اصل کذب محض است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار