رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس از برگزاری پنجمین یادواره ملی «جهادگران آسمانی» به میزبانی شهر شیراز خبر داد و گفت: این یادواره طی روزهای ۱۰ و ۱۱ مردادماه جاری برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۱۷۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴ 30 July 2023

تابناک فارس به نقل از ایکنا: علی‌اکبر طحان، رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس امروز، ۸ مردادماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نقش بی‌بدیل جهادگران در دوره‌های مختلف انقلاب اسلامی مورد تحسین همه اقشار جامعه بوده است، گفت: با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حرکت‌های جهادی، پنجمین یادواره ملی «جهادگران آسمانی» با سخنرانی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار فدوی در شیراز برگزار خواهد شد.

وی با تصریح اینکه این یادواره با حضور خانواده‌های شهدای جهادگر از سراسر کشور، به میزبانی سپاه فجر استان فارس برگزار می‌شود، افزود: در روزهای ۱۰ و ۱۱ مردادماه با اجرای برنامه‌های متنوع میزبان خانواده‌های شهدای جهادگر خواهیم بود.

طحان تصریح کرد: تجلیل از خانواده‌های شهدای جهادگر، شعرخوانی، رونمایی از کتاب، پخش کلیپ و اجرای سرود از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس با دعوت از گروه‌های جهادی برای مشارکت در برگزاری باشکوه این یادواره گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا، فرصتی برای تجدید میثاق با شهدا و آرمان‌هایشان است.

یادآور می‌شود، پنجمین یادواره ملی شهدای حرکت‌های جهادی ۱۰ در شهر شیراز، سومین حرم اهل بیت (ع) برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار