استاندار البرز گفت: برون رفت از گره های بزرگ ترافیک اتوبان تهران _کرج به اقدام و برنامه ای اساسی نیاز دارد که اجرای پروژه هایی همچون کمربندی جنوبی کرج و دو طبقه شدن اتوبان از جمله راهکارهای حل این معضل است.
کد خبر: ۱۱۱۷۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱ 30 July 2023

کمربند جنوبی کرج به کمک اتوبان تهران_کرج می آید

به گزارش «تابناک البرز» مجتبی عبداللهی در جلسه بررسی طرح کمربند جنوبی کرج که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد بر ضرورت اتخاذ تدابیر ویژه و اساسی در جهت حل معضل ترافیک ملی در شریان های اصلی استان تاکید کرد.

وی ادامه داد: بر این اساس طی بررسی های صورت گرفته و مطالعات مهندسی و کارشناسی با بهره گیری از مشاورین مطرح و مدیران مربوطه، اجرای پروژه مغفول مانده کمربند جنوبی کرج در دستور کار قرار دارد.

عبداللهی گفت: با اجرای این پروژه، بخش بزرگی از ترافیک اتوبان تهران_ کرج و ورودی های استان منتقل و کاهش می یابد.

وی افزود: اکنون مطالعات و طراحی این پروژه در حال تکمیل است و یکی از مباحث اصلی در این مسیر اعتبارات، جلب توجه و حمایت ملی و رفع معارضین مسیر است.

استاندار البرز با بیان اینکه طرح دو طبقه شدن اتوبان تهران _کرج نیز از جمله طرح های کارآمد و موثر است، گفت: طی تفاهمی با یک شرکت مطرح چینی در حوزه راه سازی، این دو پروژه طرح شده است.

وی افزود: از سوی دیگر درصدد تکمیل مطالعات پروژه راه ماهدشت _اشتهارد و ساماندهی راه کمالشهر به ساوجبلاغ و نظرآباد از سوی مدیران مربوطه و فرمانداران باید در دستور کار قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار