مدیرعامل مرکز فابا خبر داد؛
مدیرعامل مرکز فرهنگسازی و آموزش بانکداری الکترونیک شبکه بانکی کشور گفت: شرکت زاگرس‌پی کرمانشاه بدون هیچگونه رانت و بی هیچ مساعدتی از جانب شرکت‌های دولتی با توان فکری و مالی خودی یک مجموعه قوی و بزرگ درست کرده که زندگی مردم را در حوزه دریافت و پرداخت‌هایشان تسهیل کرده است.
کد خبر: ۱۱۱۷۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶ 02 August 2023

محمد مراد بیات در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: مرکز فاوا مرکزی است که در سال ۸۶ با همکاری وزارت اقتصاد، بانک مرکزی، شورای مدیران عامل بانک‌های دولتی و خصوصی تأسیس شد.

وی افزود: در مرکز فابا بسیاری از خدمات رسانه‌ای، آموزشی، نوآوری، استارتاپی، نمایشگاهی و بین المللی در عرصه اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری در اختیار بانک‌ها و شرکت‌های بیمه و مجموعه بازار بورس قرار داده‌ایم که عمدتا خدمات (B۲B و B۲G) است.

مدیرعامل مرکز فرهنگسازی و آموزش بانکداری الکترونیک شبکه بانکی کشور تصریح کرد: دوره‌های آموزشی مختلفی در موضوعات و ترفند‌ها و بحث‌های روز مثل مباحث علمی، نشریات و نمایشگاه‌ها سالانه برگزار می‌شود که در حوزه نمایشگاه‌ها نهمین دوره آن به نام نمایشگاه تراکنش ایران طی چند ماه آینده در راه است که در آنجا در خصوص مباحث روز صنعت بحث می‌شود و همچنین بانک‌ها و شرکت‌ها توانمندی‌هایشان را عرضه می‌کنند.

وی گفت: یکی از ارکان اقتصاد دیجیتال کاری است که شرکت زاگرس‌پی انجام می‌دهد و این بستر موجب می‌شود که ما درک بهتری از آن داشته باشیم و بتوانیم در موقعیت‌هایی به آن‌ها کمک کرده و در جا‌هایی نیز از آن‌ها در سطح ملی کمک بگیریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار