استاندار سمنان با اشاره به اقدامات کارگروه احیای واحدهای تولیدی و صنعتی استان سمنان گفت: در 2 سال اخیر، ۱۱۶ واحد صنعتی و تولیدی راکد استان مجدداً به چرخه تولید بازگشته است.‌
کد خبر: ۱۱۱۸۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳ 07 August 2023

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از خبرگزاری فارس، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در بازدید از جهاد دانشگاهی به مناسبت چهل و چهارمین سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی، در جمع رئیس و کارکنان این مجموعه با تبریک روز خبرنگار و تأسیس جهاد دانشگاهی گفت: بالاترین و مطمئن‌ترین سرمایه جهاد دانشگاهی، اعتماد و پشتیبانی رهبر معظم انقلاب نسبت به این مجموعه است.

وی اضافه کرد: اقدام به‌موقع و زودهنگام جهاد دانشگاهی در ساخت کیت‌های تشخیص کرونا سبب‌ساز موفقیت کشور در مقابله با این ویروس خطرناک شد.

استاندار سمنان، اهتمام جهاد دانشگاهی در ساخت و تولید مته‌های حفاری نفت، موتور پیشران قطار‌های سریع‌السیر، درمان ناباروری، فعالیت در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی و افکار سنجی را از اقدامات درخور توجه این نهاد دانست و گفت: سمنان، استانی غنی با ظرفیت‌های مختلف است.

هاشمی اظهار کرد: سمنان، استان استعدادهاست و قابلیت‌های فراوانی در حوزه نیروی انسانی، فرهنگی، آموزشی، معدنی، کشاورزی و ... را در خود جای داده است.

وی با تأکید بر اینکه بهترین راه رشد اقتصادی کشور، تلاش در راستای فرآوری و جلوگیری از خام‌فروشی است، بر ضرورت استفاده از توان و ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و ارتباط صنعت و دانشگاه تأکید کرد.

استاندار سمنان گفت: سمنان در حوزه رشد اقتصادی، موفقیت‌های بسیار خوبی را کسب کرده و به عنوان سومین استان موفق کشور با رشد اقتصادی مثبت معرفی شده است.

وی با اشاره به اقدامات کارگروه احیای واحد‌های تولیدی و صنعتی استان گفت: با افتخار اعلام می‌کنیم که طی دو سال اخیر، ۱۱۶ واحد صنعتی و تولیدی راکد استان مجدداً به چرخه تولید بازگشته است.

هاشمی گفت: شخصاً به ۳۲۵ روستای استان سمنان سفر کرده و به صورت چهره به چهره با مردم استان دیدار و گفتگو کرده‌ام.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه زیرساخت‌های گردشگری در استان سمنان باید توسعه پیدا کند، خواستار معرفی بیش از پیش ظرفیت‌ها و گردشگری این استان شد.

برچسب ها: سمنان ، تخلف ، چرخه تولید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار