نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس با اشاره به بازدید میدانی مسؤولان از ۴۰۰ روستای شهرستان‌های رفسنجان و انار در دو سال گذشته و پیگیری مشکلات آنها، گفت: حضور میدانی برای حل مشکلات امیدآفرینی می‌کند.
کد خبر: ۱۱۱۹۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰ 09 August 2023

به گزارش تابناک کرمان، حجت‌الاسلام حسین جلالی امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان در فرمانداری، وجه امتیاز نظام ما را اسلامی و دینی بودن آن دانست و اظهار داشت: اگر آن را از ما بگیرند فرقی با سایر کشور‌ها نخواهیم داشت و همه دشمنی‌ها هم به‌دلیل اسلامی بودن این نظام است.

نماینده رفسنجان و انار در مجلس ادامه داد: ما مدیون مردان مردی هستیم که بر خاک افتادند تا ما سرافراز باشیم. نباید بگذاریم دفاع مقدس از یاد‌ها برود. ما هم ایستاده‌ایم و نخواهیم گذاشت نقطه قوت ما تضعیف شود.

وی تصریح کرد: تجربه مثبتی که این ایام داشتیم در پرتو وحدت و انسجام و یکدلی که در این شهر بین مسؤولان وجود دارد، موفق شدیم همان‌طور که در کشور سفر استانی هست، ما هم توانستیم در کنار فرماندار و رؤسای ادارات ماهانه دو مرتبه به روستا‌ها سفر کنیم و ۴۰۰ روستای رفسنجان و انار را سرکشی کردیم و بعضی روستا‌ها دو مرتبه سفر انجام شد و مهم‌تر از همه پیگیری مصوبات هم در دستور کار است تا زمانی که مشکلات حل شود.

حجت‌الاسلام جلالی متذکر شد: این سفر‌ها به حل مشکلات زیادی انجامید و امیدواری در مردم روستا‌ها ایجاد کرد که ایجاد امید و نشاط در مردم ارزشمند است و امیدوارم این مدل در آینده هم ادامه پیدا کند.
منبع/فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار