فرماندار رضوانشهر گفت:
فرماندار رضوانشهر گفت: مجموع اعتبارات تملک دارایی رضوانشهر در سال‌جاری ۱۱۲ میلیارد تومان می‌باشد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 66 درصد رشد دارد.
کد خبر: ۱۱۱۹۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶ 09 August 2023

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان از رضوانشهر، مهندس سیدنادرصفوی در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان افزود: اعتبارات تملک دارایی رضوانشهر در سال‌جاری از محل منابع استانی، نفت و گاز و متوازن 112 میلیارد می‌باشد که راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و بنیاد مسکن با مبلغ ۵۳ میلیارد تومان، سهم بیشتری نسبت به سایر دستگاه ها از این اعتبارات دارند.

وی افزود: براساس سیاست‌های راهبردی دولت سیزدهم و ابلاغ ضوابط اجرایی قانون بودجه، توزیع اعتبارات با اولویت تکمیل و اتمام پروژه های نیمه تمام و همچنین پروژه های موثر در پیشبرد برنامه های مرتبط با اقتصاد مقاومتی است.

فرماندار رضوانشهر ادامه داد: توجه به موضوع مهم جهش تولید، مقاوم‌سازی و بازسازی سازه‌های در معرض خطر بلایای طبیعی، بحران‌ساز و مدیریت پسماند در اعتبارات مصوب سال‌جاری دیده شده است.

صفوی در ادامه با اشاره به بودجه سال قبل این شهرستان گفت: طی سال گذشته بودجه عمرانی رضوانشهر مبلغ ۶۸ میلیارد تومان بود که تاکنون فقط حدود ۷۰ درصد آن تخصیص یافته است و دستگاه‌های مربوطه تا پایان شهریور ماه سالجاری باید در خصوص جذب باقیمانده آن تلاش کنند.

فرماندار رضوانشهر ضمن برشمردن طرح های مربوطه در اعتبارات امسال گفت: مبلغ ۱۱۲ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی در هشت ردیف شامل راهداری و حمل ونقل جاده ای، بنیاد مسکن، برق، آب و فاضلاب، حوزه تنش آب زراعی، تعمیر و تجهیز دستگاه های اجرایی تعریف شده است.

وی ادامه داد: با توجه به در پیش بودن انتخابات در فصل گسترش فناوری و اطلاعات(سیستم های رایانه ای) برای دستگاه های مختلف اجرایی شهرستان و همچنین در بخش فرهنگی شامل؛ مدارس، اوقاف، مساجد، تبلیغات اسلامی و کتابخانه های عمومی نیز از محل این اعتبارات تخصیص هایی انجام می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار