مدیرکل تامین اجتماعی کرمانشاه خبرداد؛
مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: ۵۰۰ فقره تسهیلات تحت عنوان وام‌های ۲۰۰ میلیون ریالی به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی کرمانشاه پرداخت شد.
کد خبر: ۱۱۱۹۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱ 10 August 2023

اسکندر کاکایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: در راستای پوشش بیمه‌ای سال جاری در چهار ماه اخیر شاهد افزایش پوشش بیمه‌ای از ۳۸ درصد به ۳۹/۲ درصد بوده‌ایم.

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی تسهیلات قرض الحسنه را به صورت دوره‌ای در چند مرحله برای کانون بازنشستگان ارسال می‌کند و از ابتدای سال تا کنون ۵۰۰ فقره تسهیلات اعطا کرده‌ایم و در مراحل بعدی نیز دوباره تکرار خواهد شد.

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: از سال گذشته تا کنون ۲ هزار و ۶۰۰ فقره تسهیلات به صورت وام اعطا کرده‌ایم.

وی ادامه داد: با توجه به سفر مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی به کرمانشاه که در سال گذشته اتفاق افتاد قرار بر این بود که ۷۰۰ فقره وام ۲۰۰ میلیون ریالی بابت آن مصوبه یعنی خارج از سهمیه امسال به کرمانشاه اختصاص دهند که تا کنون ۳۰۵ مورد وام ۲۰۰ میلیون ریالی اعطا شده است.

کاکایی بیان کرد: سهمیه امسال تا کنون ۵۰۰ فقره وام ۲۰۰ میلیون ریالی بوده که پرداخت شده و در ماه‌های آینده به صورت دوره‌ای یا فصلی و یا سه ماهه سازمان، سهمیه بیشتری به استان کرمانشاه اختصاص می‌دهد.

وی ابراز کرد: در استان کرمانشاه ۱۸ شعبه تامین اجتماعی وجود دارد که ۱۴ شعبه آن در شهرستان‌ها فعالیت دارند و چهار شعبه در شهر کرمانشاه در حال خدمت رسانی هستند.

این مقام مسئول عنوان کرد: تعداد کارگزاری‌ها در شهر کرمانشاه ۶ مرکز و در اسلام آباد غرب یک مرکز که در مجموع هفت کارگزاری در حال فعالیت هستند، ۲ شعبه اقماری نیز وجود دارد که یک شعبه آن در ثلاث باباجانی است.

وی افزود: با توجه به اقداماتی که در حال انجام است در راستای خدمات غیرحضوری دیگر نیاز به مراجعه بین شعبه‌های ما به تامین اجتماعی کاهش یافته است که انتظار می‌رود شاهد انجام کامل خدمات سازمان تامین اجتماعی به صورت غیر حضوری باشیم.

کاکایی بیان کرد: سازمان ما در حال حاضر برای سلامت بازنشستگانمان مخصوصا سلامتی که از لحاظ جسمی بسیار حائز اهمیت است برنامه‌های مسابقات ورزشی تحت عنوان طرح حد مهتران در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌هایی که به کانون‌های بازنشستگی ابلاغ شده و اعلام کرده‌ایم مسابقاتی در حوزه‌های مختلف از جمله تیراندازی، پینگ پنگ، دو و میدانی و شطرنج در استان‌های مختلف برای بازنشستگان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ز

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار