شهردار قزوین از افتتاح کمربندی سبز شهر قزوین در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۹۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲ 11 August 2023

به گزارش تابناک قزوین و به نقل از خبرگزاری فارس، مهدی صباغی عصر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان قزوین که به مناسبت «روز خبرنگار» توسط شورا و شهرداری قزوین در تالار شهر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاران نقش مهمی در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی دارند و عملکرد دولتمردان و دستگاه‌های اجرایی بدون تلاش این قشر به خوبی منعکس نمی‌شود.

وی اضافه کرد: شهرداری‌ها با بیش از ۶۴۰ نوع خدمات متنوع در همه شئون شهروندان تاثیرگذار هستند و بی تردید خبرنگاران مانند یک بازوی اجرایی برای ما اهمیت دارد و بایستی از این ظرفیت بخوبی استفاده کنیم تا به اهداف خود دست یابیم.

شهردار قزوین تصریح کرد: طرح‌های مهمی در دو سال گذشته آغاز شده که برخی در سال جاری به بهره برداری می‌رسند و مردم از خدمات آن بهره مند می‌شوند.

صباغی بیان کرد: طی دو سال گذشته بدهی بانک شهر تسویه شد و طرح کمربندی حنوب غرب به شمال شرق در حال اجراست و بزودی با حضور مقامات کشوری افتتاح خواهد شد که این کار بزرگ نقش مهمی در تسهیل ترافیک داخل شهر خواهد داشت.

وی اذعان کرد: با افتتاح این کمربندی سبز از میدان تره بار تا میدان شورا به مسافت ۱۲ کیلومتر را شهروندان می‌توانند بدون توقف و تقاطع و چراغ راهنمایی طی کنند و داخل آن نیز چند طرح دیگر مانند مسیر دوچرخه سواری، جاده سلامت، اتاق مادر و کودک، دریاچه مصنوعی و سپتیک برای باغستان پیش بینی شده که عملیاتی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار