آن قطرات مرکبی که از نوک قلم یک عالم دانشمند روی صفحات کاغذ، آیات قرآن، سخنان نورانی اهل بیت (ع)، احادیث و روایات، معارف اهل بیت (ع) را نوشته بسیار ارزشمند است، چرا که ما را با خدا و کتاب آشنا کرد، اگر نبود بچه‌های ما چگونه به عشق اهل بیت(ع)، فداکاری می‌کردند همه ما مدیون علما هستیم.
کد خبر: ۱۱۱۹۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳ 11 August 2023

به گزارش تابناک مازندران ، نماینده ولی فقیه در مازندران قطره خون شهدا، قطره اشک چشم از خوف خدا، قطره عرق کارگر و قطره جوهر مرکب علما را از جمله قطرات باارزش نزد خداوند دانست و گفت: قطرات خون ۲۳۰هزار شهید بهترین پشتوانه کشور است.

بر اساس گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در یادواره شهدای روستای سرخ گریوه بخش یانه‌سر شهرستان بهشهر، ضمن تسلیت ایام و پیشاپیش تسلیت سالروز شهادت حضرت رقیه (س)، اظهار کرد: در پیشگاه خداوند چهار قطره بسیار ارزشمند است شامل؛ قطره خون شهید که با اولین قطره تمام گناهان بخشیده می‌شود، اما غیر از معصومیت نمی‌توانیم بگوئیم چه کسی بهشتی است.

وی قطرات خون ۲۳۰هزار شهید کشور را بهترین پشتوانه کشور دانست، افزود: در مقابل غول باشاخ و دُم آمریکا، انگلیس مکار شیطان، فریب‌کار، فرانسه قُلدر، آلمان سازنده بمب‌های شیمیایی آدم کشی که در اختیار صدام گذاشته و ۴هزار نفر را در حلبچه به خاک و خون کشید، ما چه هستیم که توانستیم ۴۴ سال با سرافرازی بایستیم که اینها غیض دارند ولی هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

آیت الله محمدی لائینی اضافه کرد: کسی نمی‌توانست به نیروهای اینها چپ نگاه کند چه برسد به اینکه بخواهیم برویم کشتی اینها را بگیریم، تفنگ‌داران دریایی شان را اسیر کنیم، سفارت خانه و لانه جاسوسی آن‌ها را بگیریم، تروریست‌ها و جاسوس‌های آن‌ها را اسیر کنیم و غلطی نتوانند بکنند، هنگام عبور از خلیج فارس مجبور هستند جواب ما را به زبان فارسی بدهند، چه کسی در مقابل این شیاطین گردن‌کلفت خطرناک پشتوانه ماست؟ قطره خون شهید بسیار ارزشمند است.

امام جمعه ساری قطره اشک چشمی که در نیمه‌های شب از ترس خداوند بریزد را دومین قطره ارزشمند نزد خدا عنوان و تصریح کرد: خدا اشک را دوست دارد، اینکه اول برای خودمان گریه کنیم، بگوئیم من در حال ضایع شدن هستم، فضای مجازی در حال رواج فرهنگ بی‌دینی و بی‌حجابی است و فرزندان و خانواده ما را هدف قرار داده، با چادر و روسری حضرت زهرا (س) مبارزه کرده، قرآن را می‌سوزانند و چادر از سر دیگران می‌کِشند‌.

این مسئول گفت: آیا طاقت دارید فرزندتان در آتش بی‌افتد، در حالی که والدین طاقت تب کردن فرزند را ندارند درجه آتش جهنم قابل اندازه گیری نیست، باید فرزندان و نوه‌ها را از شیطان به خدا سپرد که فقط با زبان نیست، الان خانواده‌ها برای فرزندان اسامی عجیب و غریب انتخاب می‌کنند، چرا اسامی اهل بیتی انتخاب نمی‌شود که معلوم شود که عاشق امام حسینیم.

وی قطره جوهر و مرکب علما را سومین قطره باارزش دانست و اظهار کرد: آن قطرات مرکبی که از نوک قلم یک عالم دانشمند روی صفحات کاغذ، آیات قرآن، سخنان نورانی اهل بیت (ع)، احادیث و روایات، معارف اهل بیت (ع) را نوشته بسیار ارزشمند است، چرا که ما را با خدا و کتاب آشنا کرد، اگر نبود بچه‌های ما چگونه به عشق اهل بیت(ع)، فداکاری می‌کردند همه ما مدیون علما هستیم.

آیت الله محمدی لائینی همچنین بیان کرد: چهارمین قطره ارزشمند قطره عرق یک انسان کارگر، کشاورز زحمت‌کش برای تسهیل معاش حلال است، نه قطرات عرق مست‌کننده که یک قطره اش جهنم است، فرهنگ غرب در حال وارد کردن بی‌حجابی و بی‌خدایی، سگ و گربه به زندگی هاست.

نماینده ولی فقیه در مازندران اعلام کرد: انسانی که از همه موجودات بالاتر است خانه و جامه‌اش باید پرورشگاه بچه آدم باشد، سگ و گربه را وارد خانه خودش و خودش را نوکر آن‌ها می‌کند!
وی در پایان عنوان کرد: این دیار دیاری است که از همه این چهار قطره در سطح عالی سراغ داریم، دیار مومنان و صالحان است‌، دیار اشک و دیار علماست، از آنطرف مردمی زحمت‌کش و حلال‌خور داریم که لیاقت شهید، جانباز و آزاده شدن را پیدا کردند است، البته بسیاری آرزوی شهادت دارند، بچه‌های خود را بفرستید حوزه‌های علمیه طلبه شوند، این منطقه با سابقه درخشان آبا و اجدادی نباید از وجود علما عقیم باشد. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار