مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: دومین دوره جشنواره توانمند سازی دانشجویان با عنوان «حامیم» آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۱۱۱۹۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹ 12 August 2023

تابناک فارس به نقل از مهر: حجت الاسلام و المسلمین حمید مقامی بیان کرد: دومین دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در راستای تقویت حلقه‌های میانی با عنوان طرح «حامیم» در شیراز آغاز به کار کرد.

وی اضافه کرد: این جشنواره در تلاش است تا نقشی در شکل‌گیری هویت و گفتمان حلقه‌های میانی در فضای فرهنگی دانشگاه‌ها، با کیفیت و ترازی مطلوب‌تر و اثرگذارتر از سال قبل داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین مقامی تاکید کرد: این طرح با هدف امید آفرینی، تقویت نشاط و روحیه فعالیت‌های جمعی در بین دانشجویان و با استفاده از فرصت شبکه سازی و تیم سازی دانشجویان مستعد، آن‌ها را برای نقش آفرینی در جامعه آماده می‌کند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با بیان اینکه طرح حامیم با همکاری دانشگاه‌های استان فارس اجرایی شده، افزود: مرحله استانی این دوره با حضور جمعی از دانشجویان فعال از دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دانشگاه علوم پزشکی جهرم، دانشگاه جهرم، دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دانشگاه علوم پزشکی فسا، آموزش عالی فسا، دانشگاه علوم پزشکی گراش، جهاد دانشگاهی و دانشگاه فنی و حرفه‌ای تا بیست و هشتم مرداد ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.




برچسب ها: جشنوراه ، حامیم ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار