مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضراستان زنجان ۵۳۵ آزاده در قید حیات دارد، گفت: برای گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن۲۶ عنوان برنامه تدوین و ابلاغ شده است.
کد خبر: ۱۱۱۹۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱ 12 August 2023

به گزارش تابناک زنجان و به نقل از خبرگزاری فارس، عباس برزگر، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در جلسه ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت ۱۴۰۲ با بیان اینکه آزادگان گنجینه‌هایی هستند که به زمان و مکان خاصی اختصاص ندارند و با کوله‌باری از خاطرات تلخ شیرین در ۲۶ مردادماه به میهن بازگشتند، اظهار داشت: از مرکز دستور‌العملی با عنوان «الماس‌های درخشان» صادر شده است که در این راستا برنامه‌های اثرگذاری برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تعداد آزادگان در قید حیات استان زنجان را ۵۳۵ نفر اعلام کرد و گفت: برای گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن۲۶ عنوان برنامه تدوین و ابلاغ شده است.

وی به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: تبلیغات فضای شهری، فضاسازی مراکز عمومی، اکران و فیلم با موضوع آزادگان، تبلیغ ورود آزادگان، اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی، اجرای طرح سپاس، تحلیل از آزادگان، استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای تبیین و تبلیغ، برگزاری مراسم شب شعر، برگزاری اردوی یک روزه برای آزادگان و... را از جمله مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس (سالروز ورود آزادگان به میهن) برشمرد.

برزگر در پایان خاطر نشان کرد: از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان درخواست داریم که یک درصد از اعتبارات کل هر دستگاه را به حوزه ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت اختصاص دهند.

برچسب ها: زنجان ، ایثارگران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار