سخنگوی سازمان هواپیمایی از صدور مجوز پروازهای اربعین با نرخ مصوب طی امروز و فردا خبر داد و گفت: ایرلاین‌ها موظف هستند ۲۴ ساعت بعد از صدور مجوز پرواز نسبت به فروش بلیت به عموم مردم اقدام کنند.
کد خبر: ۱۱۲۰۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸ 13 August 2023

تابناک فارس به نقل از ایرنا: «جعفر یازرلو» از ابلاغیه سازمان هواپیمایی به ایرلاین‌ها برای آغاز فرآیند صدور و فروش پروازهای اربعین ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: بر اساس ابلاغیه سازمان هواپیمایی به شرکت‌های هواپیمایی فرآیند صدور مجوز پروازهای اربعین شروع شده است.

وی گفت: امسال نرخ مصوب پروازهای اربعین برای بازه زمانی ۲۷ مرداد تا ۲۰ شهریور تعیین شده و همه شرکت‌های هواپیمایی موظف هستند تا ۲۴ ساعت بعد از مجوز پرواز نسبت به فروش بلیت با نرخ مصوب به عموم اقدام کنند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی ادامه داد: امروز و فردا درخواست مجوز ایرلاین‌ها به سازمان هواپیمایی ارسال می‌شود و بلافاصله بعد از تایید مجوز با شرایط فروش اعلام شده، بلیت‌ها عرضه خواهد سد.

وی توضیح داد: قیمت‌ها در ابلاغیه سازمان هواپیمایی به ایرلاین‌ها از تهران سیستان و بلوچستان خراسان هرمزگان کرمان و استان فارس اعلام شده و اجازه افزایش قیمت وجود ندارد.

یازرلو گفت: بهای کل بلیت یک طرفه از کرمان، فارس، خراسان هرمزگان، سیستان و بلوچستان به بغداد و نجف اشرف حداکثر ۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان به صورت یک طرفه و از تهران همان ۴ میلیون تومان در یک مسیر است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی اعلام کرد: فروش اجباری به صورت بلیت یک طرفه یا دو طرفه با نرخ مصوب به مسافر نیز ممنوع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار