مسئول پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالای سلامت‌محور معاونت غذاو دارو دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی از کشف حدود هزار عدد انواع قرص‌های قاچاق در بازرسی از عطاری‌های شیروان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۰۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶ 14 August 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی، صبح امروز داوود علی آبادی، مسئول پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالای سلامت‌محور معاونت غذاو دارو دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی در گفتگو با رسانه‌ها اظهارکرد: حدود هزار عدد انواع قرص‌های قاچاق در بازرسی از عطاری‌های شیروان کشف شد.

وی گفت: پیرو شکایات صورت گرفته از عطاری‌های سطح شهرستان شیروان در سامانه ۱۹۰، کارشناسان واحد مبارزه با قاچاق معاونت غذا و دارو از عطاری‌ها بازدید و بازرسی کردند.

مدیر واحد مبارزه با قاچاق معاونت غذا و دارو خراسان‌شمالی افزود: این شکایات به علت فروش انواع قرص‌های مخدر توسط عطاری‌ها بود که امری خلاف قانون است.

وی ادامه داد: طی این بازرسی‌ها که با پلیس شیروان انجام گرفت، بیش از ۶۰۰ عدد قرص جنسی، ۲۰۰ عدد قرص متادون و ۱۰۰ عدد قرص بی.۲ کشف و ضبط شد.

علی آبادی تصریح کرد: از هم استانی‌های عزیز تقاضا می‌شود مشاهدات و شکایات خود را در راستای مبارزه با قاچاق کالا‌های سلامت محور، به سامانه ۱۹۰ گزارش دهند.
منبع/فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار