مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد یک هزار و 641 بازرسی از واحدهای صنفی مشاورین املاک در سراسر استان صورت گرفته که 229 مورد آن بعنوان متخلف منجر به تشکیل پرونده شده است.
کد خبر: ۱۱۲۰۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱ 15 August 2023

به گزارش تابناک بوشهر و به نقل از خبرگزاری فارس، مهدی صفوی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبر نگاران اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون از ۱۰ هزار و ۴۷۱ بازرسی از نحوه عرضه کالا و خدمات در فروشگاه‌های مواد غذایی، منسوجات، پوشاک، کیف، کفش، لوازم یدکی خودرو، مصالح ساختمانی و ... در سراسر استان صورت گرفته که ۹۲۹ مورد آن به عنوان متخلف و مابقی غیر متخلف بوده است.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی بازرسی و نظارت در سطح بازار عنوان کرد: در سطح بازار یک هزار ۸۳۳ گشت مشترک بازرسی با حضور دستگاه‌های اجرایی نظیر جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، راه و شهرسازی، دانشگاه علوم پزشکی، اتاق اصناف، فرماندهی اماکن عمومی، امنیت اقتصادی فرآجا و بسیج اصناف بوده که ۳۴۸ مورد آن متخلف و مابقی غیر متخلف بوده‌اند.

وی افزود: همچنین تعداد یک هزار و ۴۷۷ طرح نظارتی شامل عید نوروز، ماه رمضان، مبارزه با قاچاق کالا و ... در سراسر استان صورت گرفته که تعداد ۲۲۲ مورد متخلف مشخص و اقدام قانونی لازم صورت گرفته است.

مدیر کل صمت استان بوشهر گفت: در راستای دستورالعمل اجرایی ساماندهی املاک و مستغلات کشور، از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد یک هزار و ۶۴۱ بازرسی از واحد‌های صنفی مشاورین املاک در سراسر استان صورت گرفته که ۲۲۹ مورد آن بعنوان متخلف منجر به تشکیل پرونده به ارزش ۱۹ میلیارد و ۱۳۷ میلیون ریال جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۶۶۴ مورد شکایات مردمی در حوزه اصناف مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته است که ۱۶۳ مورد آن به عنوان متخلف شناسایی و منجر به تشکیل پرونده و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

مدیر کل صمت استان بوشهر از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلفات اقتصادی درحوزه صمت مراتب را از طریق سامانه یکپارچه پاسخگویی (۱۲۴) و تارنمای Samt.۱۲۴.ir گزارش نمایند تا در اسرع وقت نسبت به بررسی، پیگیری و رسیدگی لازم اقدام شود.

برچسب ها: بوشهر ، مشاور املاک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار