مدیرکل آموزش‌وپرورش استان از نماینده ایلام در مجلس خواست موضوع بودجه آموزش‌وپرورش و ایاب و ذهاب دانش‌آموزان مناطق محروم را پیگیری کند.
کد خبر: ۱۱۲۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۱ 15 October 2015

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان از نماینده ایلام در مجلس خواست موضوع بودجه آموزش‌وپرورش و ایاب و ذهاب دانش‌آموزان مناطق محروم را پیگیری کند.

به گزارش تابناک ایلام،  «علی بیرانوند» در نشست با دکتر «احمد شوهانی» نماینده استان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سیاست آموزش‌وپرورش استان خروج نیروهای مازاد از انفعال است و در قالب طرح ساماندهی نیروی انسانی این فرآیند به‌صورت دقیق و کارشناسی در دستور کار قرارگرفته به‌نحوی‌که در سال تحصیلی جاری نیروی مازاد نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه ساماندهی ساعات تدریس با اخذ مجوز از وزارت متبوع مدیریت و آن به‌صورت مقطعی به ادارات آموزش و پرورش تابعه ابلاغ شد تا بتوانیم نیازها را به حداقل برسانیم، افزود: طرح رتبه‌بندی که اخیراً ابلاغ شد اجرا و احکام افراد ذینفع صادرشده است اما رسته‌های اداری - مالی مشمول این طرح نمی‌شوند.

بیرانوند تصریح کرد: آموزش‌وپرورش از حیث منابع مالی در شرایط سختی به سر می‌برد و تقاضا داریم موضوع توجه به بودجه آموزش‌وپرورش استان به‌صورت خاص موردتوجه و پیگیری نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام رفع مشکل ایاب و ذهاب دانش آموزان را از دغدغه‌های آموزش و برورش استان دانست و تصریح کرد: ایاب و ذهاب دانش آموزان به‌ویژه در مناطق محروم هزینه‌بر است و با شرایط کنونی حاکم بر منابع مالی آموزش و پرورش نمی‌توانیم جوابگوی نیاز این حوزه باشیم و با توجه به درخواست‌های مکرر خانواده‌ها نیازمند پیگیری موضوع به شیوه خاص از جانب نمایندگان مجلس هستیم.

وی گفت: باوجود تنگناهای مالی هیچ برنامه‌ای در آموزش و پرورش استان تعطیل نشده و تلاش موفق همکاران باعث شد که در جهات متعددی رتبه‌های اول تا سوم کشور را به دست آوریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار