رئیس ستاد ساماندهی مشاغل خانگی گفت: حمایت از فروش محصولات خانگی با اعتبارات خاص برای خرید تضمینی با همکاری بانک رفاه در دستور کار است و این موضوع در هفته دولت اطلاع‌رسانی خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۲۰۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳ 16 August 2023

به گزارش «تابناک البرز» آزیتا همتیان در بازدید از بازارچه مشاغل خانگی استان البرز تحت عنوان بازارچه برکت که در پارک نبوت کرج برپا شده است، گفت: این بازارچه با توجه به نیاز مشاغل خانگی به بازارهای فیزیکی و مجازی برای افراد دارای مجوز و تعهد استان‌ها به ایجاد بازار و نمایشگاه برای فروش محصولات این مشاغل و در راستای سیاست دولت در حوزه مشاغل خانگی راه‌اندازی شده است.

وی افزود: صدور مجوز مشاغل خانگی در کشور آنی شده و به همین دلیل نسبت به سال‌های گذشته به رشد و شکوفایی خوبی در این زمینه رسیده‌ایم. با توجه به نیاز این مشاغل به بازار فروش و اینکه بیش از ۸۵ درصد جامعه هدف ما را بانوان تشکیل داده‌اند؛ بر همین اساس تأمین بازار فروش از سیاست‌های کلان ستاد ساماندهی مشاغل خانگی است.

وی ادامه داد: دبیرخانه ستاد ساماندهی مشاغل خانگی در صدد ایجاد یک اپلیکیشن جامع نمایش محصولات تولیدی مشاغل خانگی است تا افراد دارای مجوز بتوانند محصولات تولیدی خود را در آن به نمایش بگذارند. در کنار آن در حال طراحی یک سامانه فروشگاهی عرضه و فروش این محصولات هم هستیم که در هفته دولت رونمایی خواهد شد.

همتیان خاطرنشان کرد: علاوه بر این سیاست حمایت از فروش محصولات خانگی با اعتبارات خاص برای خرید تضمینی هم با همکاری بانک رفاه در دستور کار است و این هم در هفته دولت اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار