رئیس جمعیت هلال‌احمر سربیشه گفت: با تلاش تیم عملیاتی هلال‌احمر، دو فرد مفقود شده در ارتفاعات « کلاته بالا» از توابع سربیشه پیدا شدند.
کد خبر: ۱۱۲۰۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵ 16 August 2023

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی، غلامرضا ثانی با بیان اینکه شب گذشته گزارشی مبنی بر مفقودی دو نفر در ارتفاعات روستای کلاته‌بالا از توابع شهرستان سربیشه دریافت شد، اظهار داشت: بلافاصله بعد از دریافت گزارش تیم هلال‌احمر در محل حضور یافته و با همکاری نیروی انتظامی به عملیات جست‌وجو پرداختند.

وی با بیان اینکه با توجه به تاریکی هوا و شرایط نامساعد جوی به لحاظ گرد و خاک با دستور نیروی انتظامی عملیات جست‌وجو متوقف شد، گفت: با روشن شدن هوا و تلاش مجدد تیم‌های عملیاتی، دو فرد مفقود شده پیدا و در سلامت جسمانی کامل به آغوش خانواده بازگشتند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر سربیشه بیان کرد: دو فرد مفقود شده به دنبال پیدا کردن روغن گیاهی به کوه‌های اطراف رفته و به علت تاریک شدن هوا و عدم دید کافی نتوانستند به روستا برگردند.

وی با بیان اینکه نداشتن هیچگونه مواد غذایی و تلفن همراه شرایط را برای افراد گمشده سخت کرده بود، افزود: از روستاییان خواستاریم با توجه به شرایط جغرافیایی موجود در مناطق مختلف سربیشه، هنگام سفر به صحرا و کوه‌ها مراقبت‌های لازم را انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار