رئیس شورای عالی استان‌ها با اشاره به اینکه عمده تخلفات در حوزه مدیریت شهری ناشی از فقدان آموزش است، گفت: اجرای قانون دو دهم درصد نقش مهمی در آموزش مدیریت شهری دارد.
کد خبر: ۱۱۲۰۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵ 16 August 2023

به گزارش تابناک لرستان و به نقل از خبرگزاری فارس، پرویز سروری ظهر امروز در اولین نشست ملی مشترک دفاتر امور شهری و روسا‌های شورا‌های اسلامی استان‌ها که در سالن همایش اتاق بازرگانی خرم آباد برگزار شد، یکی از آفت‌های بزرگ در کشور را نگاه بخشی مدیران به مسوولیت عنوان کرد و افزود: در حالی مدیران نگاه بخشی دارند که ما همه یک خانواده و یک پازل هستیم و باید نگاه غیر بخشی و هم افزایی داشته باشیم.

وی بیان کرد: در این نشست قرار است نام‌ها کنار بروند و کار‌ها مطرح و انجام شود.

رئیس شورای عالی استان‌ها تاکید کرد: ما باید نگاه بخشی را کنار بگذاریم و به آسایش و آرامش مردم و تقویت امید آفرینی در جامعه توجه کنیم.

سروری با اشاره به قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، عنوان کرد: بر اساس این قانون دو دهم درصد منابع مالی وزارت کشور برای آموزش مدیریت شهری در نظر گرفته شده است.

وی گفت: قرار است این بودجه صرف آموزش مدیریت شهری در راستای تولید خلاقیت شود.

رئیس شورای عالی استان‌ها با اشاره به اینکه عمده تخلفات در حوزه مدیریت شهری ناشی از فقدان آموزش است، بیان کرد: اجرای قانون دو دهم درصد نقش مهمی در آموزش مدیریت شهری دارد.

سروری گفت: یکی دیگر از اتفاقات خوب این است که در برنامه توسعه هفتم فصل مدیریت شهری گنجانده شده است.

گفتنی است در این نشست از کتاب فرصت‌های سرمایه‌گذاری در خرم‌آباد نیز رو‌نمایی شد.

برچسب ها: خرم‌آباد ، لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار