اگر دستگاهی در مأموریت خود درست عمل نکرد به استانداری گزارش دهید تا با ترک فعل مدیر دستگاه برخورد جدی شود.
کد خبر: ۱۱۲۰۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳ 16 August 2023

سید رضا مرتضوی در جلسه شورای عالی مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر اصفهان، گفت: یکی از اولین و مؤثرترین گلوگاه‌ها در کشور فضای مجازی و رسانه است که متأسفانه در هیچ جای دنیا همانند کشور ایران رها شده نیست.
مرتضوی افزود: نگاه تمرکز گرایانه در کشور در خیلی از موارد به ویژه در مقوله امر به معروف و نهی از منکر باعث کند شدن فعالیت‌ها و برنامه‌ها در استان‌ها شده است که با دادن اختیارات بیشتر به استان‌ها می‌تواند در حل مشکلات مبتلا به سرعت ببخشد.
وی به انتصابات مدیران در سطح کشور اشاره کرد و گفت: شاخصه‌های مکتبی، اعتقادی و فرهنگی باید جز اصول اولیه ا انتصابات مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
مرتضوی به مراکز تربیتی و آموزشی اشاره کرد و افزود: یکی از گلوگاه‌های مهم آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش است که نباید این گلوگاه مهم در کشور رها باشد و باید یک نگاه اساسی در تمام عرصه‌های این نهاد باشد.
رئیس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان با اشاره به عملکرد شورای عالی فرهنگ عمومی استان اصفهان گفت: باید در جلسات شورای فرهنگ عمومی برای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و همگانی احیای این فریضه‌ها در جامعه برنامه ریزی شود و این جلسات مستمر برگزار شود.
جواد استکی افزود: تشکل‌های مردمی فرصت بسیار خوبی برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی است و نباید از این ظرفیت بسیار مهم و مردمی غافل شویم.
استکی اضافه نمود: با توجه به قانون عفاف و حجاب باید اهتمام بیشتری در رعایت این مسئله مهم در دستگاه‌های حاکمیتی باشد و هر مدیری که به این قوانین اهمیت نمی‌دهد باید به عنوان ترک فعل توبیخ شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار