کد خبر: ۱۱۲۰۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶ 16 August 2023

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان از ماسال مهندس گیل چالانی بیان کرد اگر در این کشور امنیت ، آزادی و تمامیت ارضی وجود دارد از جانفشانی ایثارگران،جانبازان و شهدایی است که با دفاع از حریم کشور امنیت را به مردم هدیه دادند.

فرماندار ماسال حادثه ترورسیتی حرم شاهچراغ را محکوم کرد و اظهار کرد: دشمنان قسم خورده این کشور ماهیت پلید خود را در تحرکات این چنینی نشان می دهند که در این حرکت تروریستی دونفر از عزیزترین هموطنان ما را به شهادت رساندند و چند نفررا نیز مجروح کردند که نشان از ذلالت دشمنان کشور ماست.

وی با اشاره به بیانات سردار دلها که فرمودند ما ملت شهادتیم گفت هر چقدر ما را شهید کنید ما زنده تر و بیدار تر می شویم .
فرماندار به اربعین حسینی و پیاده روی اربعین حسینی اشاره داشت وبیان نمود:امسال نیز شاهد حضور میلیونی پیاده روی عظیم اربعین خواهیم بود و اظهار داشت: شهرستان ماسال ۲ موکب در اربعین حسینی خواهد داشت وهمه ادارات در راستای تهیه لوازم و حمایت خودرویی اقدام ویژه انجام دهند.
رئیس شورای اداری شهرستان بیان کرد: یکی از وعده های دولت سیزدهم استفاده از ظرفیت نیروهای جوان برای پست های مدیریتی بوده که امروز می بینیم که این موضوع محقق شده و ضمن آرزوی توفیق برای سرپرست بخشداری مرکزی و روسای جدید ثبت اسناد و املاک و امور آب غرب نزدیک بر لزوم ارائه هر چه بهتر خدمت به شهروندان تاکید کرد وافزود: تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی سرلوحه امور قرار گیرد.
وی فرارسیدن شهادت شهید رجایی و باهنر و هفته دولت را گرامی داشت و حضور پررنگ و پرشور همه روسای ادرات در برنامه های هفته دولت که به بصورت مردمی برگزار خواهد شد را ضروری دانست.

مهندس گیل چالانی با اشاره به گرمای شدید تابستان و افت فشار برق و افزایش مصرف تصریح کرد: اقدامات مناسبی در حوزه نصب ترانس، تعویض سیم های مسی به کابل خودنگه دار و ایجاد شبکه صورت گرفته که این مقدار برای شهرستان جوابگو نیست و انتظار داریم مدیر عامل توزیع برق استان نگاه ویژه تری به ماسال داشته باشد.
وی گفت با توجه به اینکه اقدامات مناسبی در حوزه های مختلف در شهرستان صورت گرفته اما اطلاع رسانی ضعیف بوده و آگاهی بخشی به شهروندان انجام نشده است
وی بیان کرد: در طول این هفته بیش از ۱۵ ترانس به شبکه برق رسانی اضافه شده و پروژه احداث کابلهای خودنگه دار اجرای شده اما اطلاع رسانی درست نشده و عدم اطلاع رسانی موجب ناراحتی مردم از کم کاری در حوزه برق شده است و ادامه داد یکی از کارهای اصلی در راستای جهاد تبیین که مورد تاکید مقام معظم رهبری و همچنین ریاست جمهوری است آگاهی بخشی و اطلاع رسانی و تببین خدمات است که همه ادارات باید خدمات خود را در یک طول یک سال گذشته به سمع ونظر مردم برسانند وارتباط مستمر با خبرنگاران داشته باشند ومردم را در جریان امور قرار دهند.

فرماندار ماسال به پایان رسیدن فصل کشاورزی با توجه به اینکه مدیریت مناسبی در تامین و توزیع آب کشاورزی صورت گرفت اشاره داشت وافزود: مردم محصول خود را برداشت کردند اما نگران قیمت آن هستند که دولت و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی‌ پیگیر این موضوع هستند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار