امام جمعه کیش:
امام جمعه کیش با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در پشت پرده حمله تروریستی در شاهچراغ قرار دارد، گفت: اقدام اخیر تروریستی دشمنان نشانگر اوج درماندگی آنان در مقابل اقتدار نظام اسلامی است.
کد خبر: ۱۱۲۱۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷ 18 August 2023

امام جمعه کیش: اقدام تروریستی در شاهچراغ نشانگر درماندگی دشمنان است

به گزارش تابناک جزیره، حجت الاسلام والمسلمین «علیرضا بی‌نیاز» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش اظهار کرد: دشمنان پس از نا امیدی و شکست در عرصه نظامی، ایجاد فتنه‌های مختلف و نا امیدی مردم از انقلاب اسلامی، چاره‌ای جز حقارت و متوسل شدن به اقدامات تروریستی ندارند.

وی با اشاره به اقتدار نیرو‌های امنیتی در خنثی کردن توطئه‌های تروریستی علیه ملت ایران، بیان کرد: قطع یقین پاسخ دندان شکنانه‌ای به این اقدام تروریستی در شاهچراغ داده خواهد شد.

امام جمعه کیش هدف اصلی دشمنان را ضربه به اقتدار ملت ایران و چپاول منابع ملی کشور عنوان کرد و افزود: دشمنان با اقدامات تروریستی در اماکن مقدس به دنبال راه انداختن جنگ‌های مذهبی و قومیتی و ایجاد زمینه برای اختلاف ایران با کشور‌های همسایه هستند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی همواره در تاریخ نشان داده که آغاز گر جنگ نبوده است، گفت: دشمنان به اقتدار جمهوری اسلامی در دفع هرگونه تعرض کاملا واقف هستند.

حجت الاسلام والمسلمین «بی‌نیاز» اضافه کرد: شاهد شکل گیری یک نظم جدید جهانی هستیم که جمهوری اسلامی ایران نقش محوری در آن دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه عملکرد موفق مسوولان کیش از طریق رسانه‌ها بازگو شود، اظهار کرد: خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده مشکلات مربوط به قطعی آب و برق کیش رفع شده است و اقدامات مناسبی در رابطه با وضعیت معیشتی و گرانی موجود در کیش در حال انجام است.

امام جمعه کیش ادامه داد: این جزیره باید از نظر اقتصادی، عدالت اجتماعی و فرهنگی الگو تلقی شود.
منبع/ایرنا

برچسب ها: کیش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار