مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: تعداد فوتی های حوادث آتش نشانی در قم از اول فروردین تا تیرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۱ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۱۱۲۱۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷ 19 August 2023

علی زندیه روز شنبه در گفت و گویی بیان کرد: تعداد فوتیهای عملیات آتش نشانی در فروردین، اردیبهشت، خرداد و تیر ماه امسال ۴۴ نفر بوده‌است.

وی تعداد فوتی‌ها در مدت مشابه سال گذشته را ۲۷ نفر بیان و اضافه کرد: این افزایش تعداد فوتی‌ها در سال‌جاری به دلیل افزایش محدوده جغرافیایی عملیات‌های آتش نشانی قم است.

زندیه ادامه داد: از ابتدای امسال محدوده جغرایایی آتش نشانی از شهر به استان تبدیل شده‌است که این مساله، افزایش آمار کشته شدگان را به همراه داشته‌است.

وی افزود: افزایش محدوده جغرافیایی سبب شده‌است تا تصادف‌های جاده‌ای و حریق کارگاه‌ها و کارخانه ها نیز به قم واگذار شود و با این وجود تعداد عملیات‌ها نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

وی از کاهش تعداد عملیات‌های آتش نشانی خبر داد و این امر را نشان دهنده افزایش سطح ایمنی میان مردم دانست و افزود: تعداد عملیات‌هایی که توسط آتش نشانی قم انجام گرفته است از ابتدای فروردین تا پایان تیرماه سال ۱۴۰۱، حدود چهار هزار و ۱۷۴ مورد بوده که این آمار در سال ۱۴۰۲ به سه هزار و ۸۲۰ مورد رسیده‌است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار