مصوبات قانونی شورای شهر توسط شهرداری اجرا نمی شود و مردم این کم کاری را از جانب شورای شهر می دانند نه شهرداری!
کد خبر: ۱۱۲۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶ 15 October 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد عضو شورای شهر چرام از روند خدمت رسانی و عدم تعامل شهردار و شورا و ناهماهنگی بین کارکنان شهرداری چرام انتقاد کرد.

اسماعیل رحمانی عضو فنی شورای شهر چرام در گفتگو با کبنانیوز بیان کرد: شورای شهر طبق قانون ناظر بر عملکرد شهرداری و همچنین ادارات خدمت رسان است که متاسفانه خدمات در حد و اندازه شهروندان چرامی نیست و از این ادارات خواهانیم که به حقوق شهروندان عزیز چرام احترام گذاشته و نهایت تلاش و همکاری با مردم را داشته باشند.

رحمانی با انتقاد از شهردار و مجموعه شهرداری، گفت: مصوبات قانونی شورای شهر توسط شهرداری اجرا نمی شود و مردم این کم کاری را از جانب شورای شهر می دانند نه شهرداری!

این عضو شورای شهر چرام با اظهار نگرانی از وضعیت موجود در شهرداری گفت: عدم تعهد نیروهای شهرداری در قبال پست سازمانی داده شده به آن ها وضعیت نامناسبی را در بدنه شهرداری به وجود آورده است. وی همچنین از عدم تعامل بین مجموعه کارکنان و کارگران شهرداری خبر داد و گفت: نیروهای شهرداری به صورت شفاف معلوم نیست چه کسانی هستند ( استخدامی های اخیر ) و این باعث دوگانگی بین کارمندان شهرداری شده است.

اسماعیل رحمانی در ادعایی جالب از همکاران خود در شورای شهر چرام انتقاد و بیان کرد : اعضای شورای شهر چرام فقط به فکر خود و نمود خود هستند و در این راه از تخریب خود اعضای شورای شهر استفاده می کنند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
الف ق
|
United States
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
از شورای شهر چرام خواش داریم که نظارت بر فاکتورهای سوری شهرداری وهزینه های الکی که یا با عدهای سردسیر ن ویا تفریحات با خرج شهرداری گرمسیر جلوگیری کنند نیازی به اعتبار کمتر دارند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار