رئیس کمیته امداد شهرستان چالوس گفت: در چهار ماهه اول سال تعداد ۱۵ نفر از تسهیلات اشتغال به مبلغ ۱میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۱۱۲۱۷۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶ 21 August 2023

به گزارش تابناک مازندران، احمد عاشوریان اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های مهم نظام اقتصادی کشورها در هم تنیدگی ساختار آموزش و اشتغال آنها است و به عبارت دیگر ارتباط ارگانیک کار و آموزش همواره در برنامه‌ریزی‌های اقتصادی و اجتماعی همزمان با یکدیگر در نظر گرفته می‌شود.

 

بهره‌مندی ۱۵مددجوی چالوسی از تسهیلات اشتغال در چهار ماهه نخست سال۱۴۰۲  

وی افزود: مهارت‌های انسانی، منابع مالی و اقتصادی، مسائل بازار و حقوقی از ملزومات و نیازهای اساسی راه‌اندازی کسب و کار می باشند که آموزش های مهارت کسب و کار با تقويت آنها و شناساندن این ملزومات به مددجویان، بسترسازی کارآفرینی و شروع کسب و کار توسط آنها را به دنبال دارد.

رئیس کمیته امداد شهرستان چالوس افزود: در چهار ماهه اول سال تعداد ۱۵ نفر از تسهیلات اشتغال به مبلغ ۱میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان بهره‌مند شدند.

عاشوریان تصریح کرد: با همین رویکرد از ابتدای سال تاکنون ۱۰۵دوره آموزش کسب و کار برای مددجویان و نیازمندان جویای کار اجرا شده است و آموزش‌های انجام شده در قالب دوره‌های دامداری کشاورزی، امور مالی و حقوقی کسب و کار و... می باشد.

وی بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ با توجه به برش ۲۵۰ نفری ایجاد اشتغال در سامانه رصد برای امداد شهرستان روند بررسی و تشکیل پرونده در جریان می‌باشد.

خاطرنشان می‌شود: در شهرستان چالوس ۳۰۵۳ خانوار تحت حمایت هستند و از مزایای این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار