استاندار مرکزی گفت:الحاق ۹۵ هکتار زمین برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های آشتیان و مأمونیه به تصویب نهایی رسید .
کد خبر: ۱۱۲۲۰۰۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵ 22 August 2023

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص الائمه در جلسه شورای مسکن استان مرکزی که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی، جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، خدمات‌رسان و شبکه بانکی برگزار شد افزود:برای پروژه بزرگ مسکن ملی اراک تصمیماتی خوبی اتخاذ شده تا پیمانکاران جدید بدعهدی گذشته را جبران کنند و از طرفی دستگاه‌های متولی نیز باید نسبت به این پروژه حساسیت ویژه داشته باشند.

استاندار مرکزی ادامه داد:الحاق ۹۵ هکتار زمین برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های آشتیان و مأمونیه به تصویب نهایی رسید که مطالبه مردم بود و این الحاق در برخی شهرهای استان رویداد کم سابقه‌ای است.

وی گفت:شهرداران و فرمانداران شهرهای که الحاق دارند باید با همراهی روسای ادارات راه و شهرسازی، کارسازی و حل و فصل مسائل اجرایی را تسریع کنند.

مخلص الائمه همچنین در حوزه صنعتی سازی مسکن بیان داشت:در حوزه صنعتی‌سازی ساختمان شرکت‌هایی فعالیت دارند که می‌توانند با سرعت عمل و راندمان بالا کار ساخت مسکن را به پیش ببرند لذا اداره کل راه و شهرسازی باید به صورت ویژه موضوع صنعتی سازی را دنبال کند.

استاندار اظهار داشت:در شهرهایی که به علت کمبود زمین عقب افتادگی وجود دارد بنیاد مسکن و راه و شهرسازی باید موضوع را به‌عنوان یک کارویژه دنبال کنند.

ایشان در زمینه پرداخت تسهیلات بانکی نیز افزود:در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن عملکرد برخی بانک‌ها در استان قابل قبول است و بانک‌هایی که مشخص نیست به چه دلیل تخصیصی نداشته‌اند باید پاسخگو باشند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار