کد خبر: ۱۱۲۲۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۳ 25 August 2023

سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به اینکه گره گشایی از کار مردم از اولویت های دولت سیزدهم است ،بیان کرد: اولویت اساسی دولت سیزدهم خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان است.
به گزارش خبرنگارتابناک گیلان از رودسر؛ دکترمحمد حیدری سرپست فرمانداری شهرستان رودسر روز جمعه در پیش از خطبه های نماز جمعه رودسر با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: همانطور که این شهیدان با ساده زیستی ،زهد و پارسایی و پیشه کردن تقوا توانستند در خدمتگزاری به مردم نام نیک از خود برجا بگذارند باید بتوانیم با الگو قرار دادن این شهدای والامقام با اقدام و عمل خدمتگزاران خوبی برای مردم و نظام باشیم.
وی مردم را صاحبان واقعی نظام و انقلاب خواند و افزود: مسؤولیتی که بر دوش ما دولتمردان و مدیران است امانت است برای خدمت به مردم و جلب رضایتمندی آنان باید در حد توانایی با بسیج همه امکانات و ظرفیت ها تلاش کنیم .
نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر به نقش موثر مشارکت مردم در مراحل مختلف انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف نظام اشاره کرد و گفت: امسال دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و نمایندگی مجلس شورای اسلامی را در اسفندماه سال ‌جاری داریم که مشارکت حداکثری مردم پشتوانه نظام و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل است باید بتوانیم با مشارکت حداکثری یک رقابت سالم و امنی را برگزار کنیم.
وی خدمات دولت در شهرستان رودسر را چشمگیر خواند و افزود: از هفته دولت سال گذشته تا هفته دولت امسال بیش از ۳۱۰ میلیارد تومان پروژه در حوزه شهرداری ها،بخشداری ها و روستاهای این شهرستان به مرحله بهره برداری رسیده است.
حیدری با اشاره به اینکه گره گشایی از کار مردم از اولویت های دولت سیزدهم است ،بیان کرد: اولویت اساسی دولت سیزدهم خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار