کد خبر: ۱۱۲۲۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶ 26 August 2023

مهندس مازیار صفائی اصلی شهردار رودسر در گفتگو با خبرنگارتابناک گیلان ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دولت و یاد شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر با اعلام این خبر گفت : پروژه های عمرانی خدماتی شهرداری رودسر با اعتبار بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی و استانی به بهره برداری خواهد رسید.
وی افزود: این طرح ها شامل زیر سازی و آسفالت کوچه های سطح شهر به مساحت ۳۳۰۰۰ مترمربع ، بهره برداری از مجتمع ورزشهای ساحلی شامل زمین های بسکتبال و والیبال ، تسطیح معابر و کوچه ها و روشنایی معابر سطح شهر می‌باشد.
وی تصریح کرد: همزمان با بهره‌برداری از این طرحها ۱۲ پروژه در زمینه تجهیز ،توسعه و کلنگ زنی شهرداری رودسر به مناسبت هفته دولت آغاز به کار خواهند نمود. این طرحها شامل احیا و‌ بازآفرینی کوچه فجر ، بازسازی و بهسازی پارک مسافر، آسفالت معابر شهری به متراژ ۵۰۰۰۰ متر مربع، لوله گذاری جمع آوری آبهای سطحی در منطقه گسکر محله و احمدآباد ، آبیاری مکانیزه فضای سبز رفیوژ میانی خیابان شهدا بطول ۲۸۰۰ متر ، تجهیز و نوسازی ناوگان موتوری ، تجهیز سازمان آتشنشانی به بالابر ۲۲ متری ، فاز دوم پروژه روشنایی ساحل شهر رودسر حدفاصل میدان شهدای جنیدی تا رامدشت و باز آفرینی پلهای سطح شهر می باشد.
شهردار رودسر خاطر نشان کرد : برای اجرای این طرحها بالغ بر ۵۴۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی و استانی شهرداری رودسر سرمایه گذاری خواهد شد که در دهه فجر سال جاری به بهره برداری خواهند رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار