استاندار قم با صدور پیامی به مناسبت روز کارمند آورده است: در مکتب اسلام، خدمت به مردم توفیقی بزرگ و در زمره ارزنده‌ترین نعمات الهی است و شکرانه آن فقط با کار و تلاش خالصانه و رضایتمندی مردم ادا می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۲۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹ 27 August 2023

دراین پیام سید محمد آقامیری بیان کرده‌است:‌ چهارم شهریور روز گرامیداشت تلاش کارمندان عزیز که برگرفته از سیره متعالی خدمت رسانی شهیدان رجایی و باهنر است بر تمامی سلحشوران عرصه خادمی ملت بزرگ ایران مبارک باد.

پیام حاکیست:‌ این روز فرصت و مجال مناسبی برای قدرشناسی از کارکنان خدوم و همه خدمتگزارانی است که ثمره کار و تلاش صادقانه آنها در عرصه اجرایی، نوید بخش عمران و آبادانی کشور و زمینه ساز افزایش اعتماد عمومی به دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

دربخش دیگری ازاین پیام آمده‌است:‌ در مکتب اسلام، خدمت به مردم توفیقی بزرگ و در زمره ارزنده ترین نعمات الهی است و شکرانه آن فقط با کار و تلاش خالصانه و رضایتمندی مردم ادا می‌شود.

پیام ادامه یافته‌است:‌از این منظر کار و مجاهدت در کسوت کارمندی را باید فرصتی طلایی برای خدمتگزاری به خلق تلقی کرد و از لحظه لحظه این فرصت گرانبها در مسیر تکریم مردم، گره گشایی از مشکلات وجلب رضایت حق تعالی بهره برد، بویژه این که خدمت در قم مقدس که به فرموده مقام معظم رهبری ( مدظله العالی)، مردم شریف آن در صفاتی همانند ایمان، بصیرت، جهاد و داشتن انگیزه های عالی در حرکت های اجتماعی و سیاسی دارای امتیازات ویژه هستند، دارای ارزش مضاعف است.

دربخش دیگری ازاین پیام آمده‌است: ضمن گرامیداشت هفته دولت و ادای احترام به مقام شامخ شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، فرارسیدن روز کارمند را به همه کارکنان و کارگزاران دولت در استان قم تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم با استعانت از ایزد منان در عرصه مقدس خدمتگزاری به زائران و مجاورین حرم کریمه اهل بیت(س) وتحقق اهدف دولت مردمی وانقلابی، تحت عنایات حضرت ولی عصر(عج) و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)، موفق و سربلند باشند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار