نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شکی نیست اما به دلیل پائین بودن سرعت حل برخی مشکلات به نوعی شاهد نارضایتی مردم و نمایندگان هستیم اما با این حال خصومتی بین دولت و مجلس وجود ندارد.
کد خبر: ۱۱۲۲۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸ 27 August 2023

تابناک فارس به نقل از ایسنا: محمدمهدی فروردین درباره نحوه تعامل مجلس یازدهم با دولت سیزدهم با تاکید بر اینکه مجلس برادری خود را به دولت ثابت کرده است، گفت: در اینکه دولت سیزدهم از زمان روی‌کار آمدن بر اساس تعاملی که با دولت داشته، حرکت کرده‌ است، شکی نیست اما به دلیل پائین بودن سرعت حل برخی مشکلات به نوعی شاهد نارضایتی مردم و نمایندگان هستیم اما با این حال خصومتی بین دولت و مجلس وجود ندارد.

وی افزود: شاید در مواردی نقدهایی از سوی نمایندگان مجلس به دولت مطرح شود اما این نظر کلیت مجلس نیست؛ از سویی دیگر نیز هر جایی هم که صدایی از مجلس بیرون آمده، صدای مردم و در جهت تحقق مطالبات آنها بوده است.

نماینده مردم فیروزآباد در مجلس تاکید کرد: رابطه برادری مجلس و دولت در جهت حل مشکل مردم است اما عقد اخوتی نیز بین دولت و مجلس بسته نشده است؛ قطعاً دولت باید در جهت اجرای قانون حرکت کند و مجلس نیز به عنوان قانون گذار و ناظر بر اجرای عملکرد دولت فعالیت می‌کند؛ در این مسیر گاهی ممکن است تنش‌هایی وجود داشته باشد اما اینها به معنای دشمنی نیست بلکه در راستای برطرف کردن و کاهش مشکلات مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار