معاون استاندار تهران از رشد اقتصادی ۸ درصدی استان تهران خبر داد و گفت: تولید برق در دولت سیزدهم افزایش داشته اما همچنان با کمبودهایی مواجه هستیم اما امیدواریم در ۲ سال آینده قطعی برق برای تولیدکنندگان نداشته باشیم.
کد خبر: ۱۱۲۲۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶ 27 August 2023

به گزارش تابناک تهران، محمدعلی مهری ظهر امروز در حاشیه آئین افتتاح پروژه‌های شهرستان پاکدشت با اشاره به افتتاح سالن ورزشی در بخش شریف آباد شهرستان اظهار داشت: خوشبختانه در اکثر روستا‌های شهرستان زیرساخت‌های ورزشی از چندین سال قبل برنامه‌ریزی و به بهره‌برداری رسیده است.

وی در ادامه با اشاره به متوقف بودن رشد اقتصادی استان تهران در یک دهه گذشته افزود: رشد اقتصادی یک دهه گذشته کشور و استان تهران متوقف بوده و اکنون به همت مسئولان این رشد از توقف خارج شده و در استان تهران رشد ۸ درصدی در یک سال گذشته را شاهد و به نظر می‌رسد طی یک سال آینده این رشد ۲ برابر شود.

معاون استاندار تهران در ادامه به رشد تولید در استان تهران اشاره کرد و گفت: اکنون با پیگیری‌ها و رفع موانع از سوی استانداری و کارگروه ستاد تسهیل، استان تهران در زمینه رشد تولید رقم ۲.۵ برابری را تجربه کرد.

وی ادامه داد: در این دولت تولید برق چند هزار مگاوات افزایش داشته، اما با افزایش جمعیت این رقم تولید باید بیشتر شود تا تأمین برق صورت گرفته لذا امید است در سال آینده افت فشار با تولید بیشتر کاهش یابد و در ۲ سال آینده قطعی برق برای تولیدکنندگان نداشته باشیم.

مهری در ادامه ابراز کرد: متأسفانه مشکل برق شهرک صنعتی عباس مربوط به پست برق است که بر اثر فروش بیش از اندازه از سوی برق استان رخ داده، اما با تفاهم‌نامه این مشکل صنعتگران تا چندماه آینده برطرف می‌شود.

وی گفت: طی جلسه با حضور وزیر و استاندار قول تأمین برق برای صنعتگران داده شد، اما عمده مشکل دیگر عباس‌آباد تأمین زمین است. در واقع برخی اراضی خلع ید شده، اما هنوز زمین تحویل نشده لذا در فرصت نهایتاً ۹ ماهه فرصت داده شده تا مشکلات رفع و به مرحله اجرای ساخت برسد.

افتتاح ۵ پروژه مهم عمرانی در شریف آباد پاکدشت

علی‌اصغر مونسان با تأکید بر اهمیت پیگیری‌ها در راستای رشد روستا‌ها اظهار داشت: به همت مسئولان بخش در آستانه هفته دولت شاهد افتتاح ۵ طرح مهم روستایی در حوزه‌های ورزشی، عمرانی و مخابرات در بخش شریف آباد هستیم.

وی افزود: پروژه‌هایی، چون زیرسازی و آسفالت معابر روستای مندکان به طول ۱۴ هزار متر مربع و با اعتبار نزدیک به ۲ میلیارد تومان، روکش آسفالت جاده بین روستایی قرمز تپه با علی آباد به طول ۳ کیلومتر با اعتبار قریب به ۵ میلیارد تومان و افتتاح سالن ورزشی ابراهیم آباد بعد از ۱۳ سال با متراژ ۱۵۰۰ مترمربع و با اعتباری قریب به ۵ میلیارد تومان است.

بخشدار شریف آباد در ادامه به مجهز شدن تنها روستای شهرستان پاکدشت در بخش شریف آباد به فیبر نوری اشاره کرد و ابراز داشت: افتتاح فیبر نوری روستای کلین تنها روستای شهرستان که به فیبر متصل است به طول ۱۳۸۰ متر با اعتباری بالغ بر ۱۹۰ میلیون تومان از جمله پروژه‌های مهم هفته دولت در بخش شریف آباد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار