مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین، از پلمب چهار نانوایی متخلف در اجرای طرح نظارتی اربعین خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۲۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵ 27 August 2023

به گزارش تابناک قزوین و به نقل از فارس، علیرضا حسن پور در گفتگویی در قزوین اظهار کرد: همزمان با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی و تشدید نظارت بر عملکرد واحد‌های صنفی، چهار نانوایی به دلایل گرانفروشی، کم فروشی و عرضه خارج از شبکه به پرداخت یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جزای نقدی، نصب پارچه و پلمب واحد صنفی محکوم شدند که احکام بلافاصله اجرا شد.

وی افزود: با توجه به عبور کاروان‌های زیارتی اربعین حسینی از مسیر‌های استان، کلیه مراکز اقامتی و رفاهی، فروشگاه ها، نانوایی‌ها و مراکز عرضه کالا‌های اساسی مورد نیاز زائران تا ۱۶ شهریور به صورت مستمر نظارت و بازرسی می‌شوند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین تصریح کرد: نان جزو اصلی سبد غذایی خانواده‌ها است به همین دلیل برای صیانت از حقوق شهروندان با متخلفانی که به سفره‌های مردم دست اندازی کنند بر اساس قانون به شدت و خارج از نوبت رسیدگی می‌کنیم.

حسن پور با بیان خدمت‌رسانی سریع و دقیق، نظارت مستقیم بر عملکرد اصناف مرتبط با حوزه آرد و نان ادامه داد؛ در کلیه بازرسی ها، رؤسای شعب و کارکنان تعزیرات حکومتی حضور میدانی دارند و شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه این مرجع www.tazirat۱۳۵.ir شکایات خود را جهت رسیدگی ثبت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار