کد خبر: ۱۱۲۳۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱ 27 August 2023

سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به انتخابات اسفندماه امسال گفت: دهیار حق تبلیغ له و علیه هیچ کاندیدایی را ندارد ضمن داشتن بینش سیاسی بایستی اقتدار سیاسی خود را نیز حفظ کند.
به گزارش خبرنگارتابناک گیلان از رودسر؛ دکتر محمد حیدری سرپست فرمانداری شهرستان رودسر در نشست با دهیاران بخش مرکزی رودسر در سالن اجتماعات شهید انصاری فرمانداری با گرامیداشت هفته دولت و شهیدان والامقام رجایی و باهنر اظهار کرد: ما در چارچوب ماموریت های دولت و نظام ماموریت داریم که روستا را توسعه دهیم.
وی با اشاره به اینکه دهیار به عنوان نماینده سیاسی دولت در روستا برای اجرای قانون و دنبال کردن مطالبات مردم تعیین شده است،افزود: روستا به عنوان مولد و تولیدکننده بایستی هویت و اصالت خود را حفظ کند همه اهالی روستا برای تولید و کمک به امنیت غذایی کشور تلاش می کنند و همه وظیفه داریم از کشاورزی و زنجیره امنیت غذایی کشور حمایت و صیانت کنیم.
نماینده عالی دولت در رودسر با اشاره به اینکه روستا محل زندگی و تولید است نباید اجازه دهیم به اقامتگاه موقت و خوابگاه عده ای تبدیل شود،تصریح کرد: روستا نباید مهاجرپذیر باشد و افرادی از نقاط مختلف کشور وارد روستا شوند چند روزی از سال به عنوان مهمان در روستا اقامت کنند و بروند اما روستائی ما ترک وطن کند و حاشیه نشین شهرها شود این روستا از مولد بودن خارج می شود.
وی به فروش زمین ها و تغییر کاربری ها در روستا اشاره کرد و افزود:شاید ساخت و سازها در ظاهر به درآمد روستا کمک کند اما در چشم انداز چند ساله متوجه می شویم روستا از دست روستائیان خارج شده و دیگر در اختیار روستایی نیست دهیاران بایستی نگاه همه جانبه ،عمیق و متفکرانه برای آینده و توسعه روستا داشته باشند مبادا از شیوه غیرقانونی به حل مشکلات روستا بپردازند.
حیدری رودسر را شهرستان کشاورزی و گردشگری خواند که بایستی بتوانیم از ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان به نفع توسعه و پیشرفت رودسر اقدام کنیم،گفت:دهیاران با مشارکت دادن روستائیان و افراد خلاق و صاحب ایده برای رفع مشکلات و پیشرفت روستا تلاش کنند.
وی دهیاران روزانه برای مطالبات مردمی در محل کار خود حضور داشته باشند،افزود:دهیاران مسؤول امنیت روستا هستند بایستی هوشیار باشند و موارد مشکوک را اعلام کنند.
سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به انتخابات اسفندماه امسال بیان کرد: دهیار نبایستی برای حمایت از هیچ کاندیدایی فعالیت کند و حق تبلیغ له و علیه هیچ کاندیدایی را ندارد ضمن داشتن بینش سیاسی بایستی اقتدار سیاسی خود را نیز حفظ کند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار