در آذربایجان‌غربی ؛
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: طرح نظارت بر ۳۱۴ واحد تولید و عرضه پوشاک مدارس آغاز شده و تا مهرماه ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۲۳۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳ 27 August 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی،ایرج مرندی  افزود: از این تعداد واحد تولیدی پوشاک مدارس در آذربایجان غربی، ۹۵ واحد تولیدی در ارومیه بوده و مابقی در دیگر شهرستان‌های استان مستقر هستند.

وی اضافه کرد: کمیته ناظر بر عملکرد واحدهای تولیدکننده و توزیع کننده پوشاک مدارس استان متشکل از اداره کل صنعت، معدن و تجارت، اداره کل آموزش و پرورش، اتاق اصناف و اتحادیه پوشاک است که در خصوص همسان سازی از لحاظ نوع پارچه، نحوه تولید و قیمت گذاری پوشاک مدارس استان تصمیم گیری می‌کنند.

وی اظهار کرد: برای تولید انواع پوشاک مدارس دخترانه و پسرانه در استان، چهار نوع پارچه در نظر گرفته شده است که هر نوع پارچه در ۲ درجه موجود است و از این رو نوع پارچه انتخابی از سوی اولیا در قیمت تمام شده البسه مدارس تأثیر گذار است.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با اشاره به قیمت انواع پوشاک مدارس در استان گفت: قیمت انواع مانتو و شلوار دخترانه و انواع روپوش و شلوار پسرانه مدارس نسبت به نوع پارچه و سایز درخواستی متفاوت بوده که ابلاغ شده است و فروشندگان موظف به نصب بنر قیمت در محل تولیدی و رعایت قیمت های مصوب هستند.

مرندی بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گرانفروشی از سوی واحدهای تولیدکننده و توزیع کننده پوشاک مدارس، مراتب را از طریق سامانه شبانه روزی ۱۲۴ با ما درمیان بگذارند تا در اسرع وقت مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

برچسب ها: ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار