هفته فیلم هنر و تجربه شیراز آغاز بکار کرد .
کد خبر: ۱۱۲۳۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶ 28 August 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی گفت: هفته فیلم هنر و تجربه شیراز آغاز به‌کار کرد .

محمد حمیدی‌مقدم اظهار کرد: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی طراحی ویژه‌ای برای حمایت از هنرمندان فعال در استان‌ها دارد و در این مسیر معاونت استان‌های این مرکز راه‌اندازی شد.
وی از فیلمسازان این حوزه دعوت کرد تا طرح‌های خود را از طریق پورتال مرکز گسترش مستند، تجربی و پویانمایی ارائه کنند.
حمیدی‌مقدم اعلام کرد: قرار است حوزه‌های مختلف و فیلم‌های جدید هنر و تجربه همچنان که در تهران اکران می‌شود، در استان‌ها نیز نمایش داده شود که در این مسیر نمایش فیلم‌های خارجی و رویداد‌هایی مانند اکران مستند‌های سینمایی پرتره در دستور کار قرار دارد.
مدیر گروه سینمایی هنر و تجربه نیز گفت: از این پس فیلم‌های هنر و تجربه در دو سینمای شیراز به نمایش در می‌آید.
محمد طیب افزود: پیش از این تنها سینما گلستان شیراز میزبان فیلم‌های هنر و تجربه بود که با افتتاح سینما فرهنگ، پس از چهار سال، قرار است این فیلم‌ها در سینما فرهنگ نیز اکران شود.

شهر شیراز در روز‌های چهارم تا هفتم شهریورماه جاری میزبان فیلمسازان و فعالان در این حوزه خواهد بود و در قالب این برنامه فیلم‌های «صحنه آخر»، «دوار»، «حرف آخر»، «مهاجران»، «پسر انسان»، «ایمو»، «مشق امشب»، «مقیمان ناکجا»، «کاپیتان من»، «فلینی هرگز پایان نمی‌یابد» و «نپیتر سلرز» به نمایش در می‌آیند.

برچسب ها: هفته هنر ، فیلم ، تجربه ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار