دبیر ستاد اربعین استان فارس از راه‌اندازی پرواز ویژه اربعین حسینی از شیراز به نجف و بالعکس خبر داد و گفت: این پروازها طی بازه زمانی ۱۱ تا ۱۸ شهریورماه برنامه‌ریزی شده است.
کد خبر: ۱۱۲۳۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲ 28 August 2023

تابناک فارس به نقل از ایکنا: سیدمجتبی علوی، دبیر ستاد اربعین حسینی استان فارس با اشاره به در پیش‌ رو بودن اربعین حسینی و درخواست عده‌ای از زائران برای راه‌اندازی پرواز از مقصد شیراز به نجف گفت: پرواز «هما» از مقصد شیراز به نجف و بالعکس راه‌اندازی شد.

وی از آغاز فروش این پروازها خبر داد و افزود: عملیات پروازهای اربعین حسینی در سال جاری در قالب ۸ پرواز از تاریخ ۱۱ تا ۱۸ شهریورماه جاری برنامه‌ریزی شده است.

علوی بیان کرد: بلیت پروازهای اربعین حسینی با نرخ مصوب از مقصد شیراز به نجف از درگاه فروش الکترونیکی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به آدرس IranAir.com قابل تهیه است.

دبیر ستاد اربعین حسینی استان فارس با بیان اینکه ساعت بازگشایی پروازها از ساعت ۱۷ روز یکشنبه، ۵ شهریورماه بوده است،‌ گفت: فروش از طریق سایت رسمی شرکت‌های هواپیمایی صورت می‌گیرد و هیچ‌گونه بلیتی در فرودگاه به فروش نمی‌رسد.

وی با تصریح اینکه با توجه به مقررات سازمان گمرک ایران رجیستری گوشی تلفن همراه از مبدأ نجف از تاریخ ۲۵ مردادماه تا ۲۵ شهریورماه ۱۴۰۲ در فرودگاه شیراز انجام نمی‌شود، افزود: هزینه عوارض خروج از کشور برای زائران در فرودگاه ۴۵ هزار تومان است.

علوی تصریح کرد: زائرانی که گذرنامه رسمی دارند و مهلت اعتبار آن کمتر از دو سال است و یا به اتمام رسیده است می‌توانند با مراجعه به اداره گذرنامه واقع در بلوار مدرس، برچسب تمدید دریافت کنند.

وی با بیان اینکه میزان خروج دارو و همچنین نوع دارو در این پروازها محدودیت دارد، از زائران خواست قبل از مراجعه به فرودگاه با دانشگاه علوم پزشکی و یا مراکز درمانی هماهنگ باشند.

راه‌اندازی پرواز شیراز ـ نجف ویژه اربعین + اعلام برنامه‌ پروازها

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار