وزیر کشور با بیان اینکه تردد زائران اربعین در مرزهای کشور به خوبی در حال انجام است، از اعزام ۲.۵میلیون نفر زائر به پیاده‌روی اربعین خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۳۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹ 28 August 2023

به گزارش تابناک کرمان، احمد وحیدی پیش از ظهر امروز ۶ شهریور ماه در بدو ورود به فرودگاه کرمان، هدف سفر خود را بازدید از برخی پروژه‌ها و طرح‌های استان عنوان کرد و افزود: در این سفر چند پروژه نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

وزیر کشور با اشاره به آخرین وضعیت تردد زائران پیاده‌روی اربعین گفت: وضعیت کنونی مرز‌ها برای تردد زائران خوب است و جمع زیادی از زوار عازم عراق و پیاده‌روی اربعین شده‌اند.

وحیدی با بیان اینکه تردد زائران از ۶ مرز کشور در حال انجام است، افزود: تاکنون حدود ۲ و نیم میلیون نفر از زوار ایرانی عازم پیاده‌روی اربعین شده‌اند.

وزیر کشور گفت: در برخی از مرز‌ها تراکم و ازدحام زائران زیاد است که درخواست داریم تا زئران برای پیاده‌روی مرز‌های مختلف را انتخاب کنند.

به گزارش فارس، افتتاح بیمارستان و تقاطع غیرهمسطح شهرستان انار و افتتاح پروژه کنسانتره سیریز شهرستان زرند در برنامه‌های سفر وزیر کشور به کرمان است. جلسه شورای اداری استان و جشنواره شهید رجایی همراه با آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۱۲۳ پروژه عمرانی و اقتصادی استان نیز با حضور وزیر کشور برگزار می‌شود.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار